Team Sportia Cup


 
 
I dagarna 3 har vi varit engagerade i Team Sportia cup som anordnas av sonens fotbollsklubb. Sonen har kämpat bra på fotbollsplan, maken är engagerad i tränarstaben och jag har bidragit med 2 förmiddagspass med försäljning i kiosken vid fotbollsplan (hamburgare, varma mackor och fika) samt med att leverera lite bilder till föreningen.
 
Vi är ett fantastiskt gäng kring sonens lag. Det är roligt att se hur alla bidrar och hjälper till. Killarna har också jättefin sammanhållning. När allt var klart, när finalen var spelad, medaljerna utdelade och planen tömd och städad for vi hem och åt middag. Men efter middagen då drog ett gäng av killarna tillbaks till planen igen, härligt att dem har ett sådant brinnande intresse. Det gör att det känns kul att engagera sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vad roligt att göra något som hela familjen brinner för tillsammans! Ni har fotboll och vi har fotografering! Hahaha!!! Härligt kollage!

2015-04-19 @ 20:51:31
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Paula i pörtet

Jag tittade förut med stort intresse på tv-serien Idrottens himmel och helvete. Det handlade just om idrottsföreningar och deras verksamhet. Jag som aldrig varit involverad var djupt imponerad över vilka insatser föräldrar/tränare gör. Sen får dom mycket skit, framför allt från föräldrarna. Väldigt sevärt program, minns inte hur många delar men reprisen gick sent nån veckodag som passade mitt tajta schema, hihi
Kram

2015-04-20 @ 17:54:19
URL: http://paulaz.se
Postat av: Lissen

Härligt när alla engagerar sig. Vilken go stämning det blir då.

Tack rara du, för dina ord

2015-04-21 @ 21:48:18
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Camillas dagar

Det låter mysigt och jäklar så somrigt det ser ut uppåt norr också! Så flitig du varit med cyklandet. Vi hade planerat långtur i dag jag och Ann-Louise, men då vaknade jag med känningar från halsen och feber. Tråkigt värre. Skönt att du fixade pedalerna utan problem, det är nog jag som är extra feg.
Kram och trevlig helg!

2015-04-25 @ 19:18:56

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0