Renjakt

 
 
 
 
 
 
.. är väl inte det jag pysslar med mest. Det var nog faktiskt första gången någonsin. Vapnet var så klart min Canon.
 
Vad jag pysslar mest med?
 
Ja förutom det vanliga, jobb och hushållsarbete hemma så hag jar legat i hårdträning de två senaste veckorna. Min arbetsgivare har nämligen utmanat oss att delta i 15 min med Paolo.
 
Det är svettigt och jobbigt, emellanåt är jag rädd att min axel ska braka ihop, har haft en del värk, men den har återhämtat sig och jag hoppas den håller och kanske rent ut av kommer starkare ur denna utmaning. Har även kommit i gång på gymmet med träning i maskiner, Indoor Walking och ngt spinningpass.
 
Annars då? Vintern har varit mestadels mild och här i Luleå är det snöfattigt. Resa har bokats till sommaren. Vi ska besöka Krakow i Polen med barnen.
 
Ikväll blir det middag med vänner, en 50 och en 49 åring ska firas. Nu går vi in i en intensiv period av firande. Jag kan inte förstå att vi börjar fylla 50 år (jag nästa höst), det var ju nyss min pappa fyllde 50...B
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Väldigt fina renjaktsbilder! Behöver sätta igång och röra på mej nu. Är så otroligt otränad, så här har jag aldrig varit förr. Fast jag är så rädd att inte hålla ihop. När jag satt igång har det alltid slutat dåligt. Förkylningar, värkanstormning i kroppen eller helt enkelt migrän. Härligt att ha en resa att se fram emot.

2017-02-19 @ 14:56:36
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Maria

Jättefina bilder. Renar är fina :D

2017-02-20 @ 08:31:11
Postat av: Paula

Så många fina ren(a)rumpor du har fångat! O hej på dej.. Krakow ska vara fint, mycket gammal arkitetktur och mycket fina trädgårdar och blommor, säkert något spännande för ungdomarna också. Själv trodde jag att jag skulle upp till dig i sommar, skulle boka en kryssning upp längs Höga kusten ända till Lule, o så var hela resan slutbokad på ett nafs! Tröstande talade personalen om att jag har första tjing nästa år...då är man väl både död och begraven...
Kramen

2017-03-08 @ 16:12:44
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0