Semesterns peak

Har landat i soffan efter 2 toppendagar. Vi åkte först o hälsade på Emma, lunchade o åt mjukglass med henne i Piteå. 

Sen fick vi vänta ett tag på incheckningen på Hotell Kust. En present jag fått i 50 årspresent från mina syskon.

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Fint rum, stor skön säng.

(null)

(null)

Efter dusch o klädbyte tog vi lokalbuss ut till Havsbadet. Först mötte vi upp våra vänner i deras husvagn. Sen gick vi in på området.

(null)

(null)

Chris Kläfford agerade förband, med bravur, ståpäls och några tårar fälldes när han sjöng John Lennons Imagine.

(null)

Sen kom dem, mina stora idoler sedan mellanstadiet. Gyllene Tider. 

(null)

Och det var så härligt, ren o skär nostalgi.

(null)

Min favorit var Anders Herrlin, snyggingen.

(null)

(null)

Även vädret gjorde sitt allra bästa för en minnesvärd kväll.

Och efter skön sömn på hotellet avnjöts en toppenfrukost. Jo jag åt upp allt stor frukostälskare som jag är.

(null)

Och när vi sedan checkade ut åkte vi tillbaks tillHavsbadet för lite sol o bad med våra campingvänner.

(null)

(null)

(null)

(null)

 För att undvika huvudvärk o solsting så gällde hatt, solglasögon o resorb. Glömde dock en sak.. solskyddskräm. Och det straffade sig. Jag som aldrig förut haft problem med sol o värme har blivit känslig på gamla dagar. (null)

Men jag njuter fullt ut av sommar, sol och semester. 


Kommentarer
Postat av: Maria

En mycket lyckad kväll på Pitehavsbad :) Glad att vi tog tillfället att se Gyllenetider :)

Svar: Ja det blev verkligen en toppen kväll, vädret gjorde också sitt :)
Malkin

2019-08-10 @ 17:36:21

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0