Evason Hua hin


Jag är precis på mitt livs längsta utlandssemester med min vän o reskamrat Carina. längst i tid (16 dgr!) o längst bort. 

(null)

(null)


Vid midnatt landade vi efter en lång flygresa och åkte med taxi till Evason i Pranburi strax söder om Hua hin.

(null)

Det tog ett tag innan vi fick våra villor, japp vi har varsin, men vi fick låna ett rum medan vi väntade. Under tiden vi väntade kollade vi runt här på hotellet, gick o köpte öl o chips o drack en kaffe i restaurangen.

(null)

Det var skönt att få flytta in i packa upp allt. Fint är det oxå, riktigt fint!

(null)

(null)


(null)

Det blev en sen lunch/middag på ett häftigt ställe i närheten. Mycket god mat.

(null)

(null)

(null)

Efter det badade vi i poolen en stund. O lite senare på kvällen tog vi en promenad o smakade lite mat från foodtrucks. Det satt massor av folk o åt fr dessa foodtrucks längs strandpromenaden.

(null)

(null)

Efter lite sömn förra natten så gick vi hyfsat tidigt i säng. Ska bara borsta tänderna innan jag kryper ned i sängen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Coolt 😁

2019-11-03 @ 15:05:16

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0