April april

I förrgår 

(null)

Just nu

(null)

Man blir lika förvånad varje år.

Tidigare var planen att starta cykelsäsongen, och börja cykla till jobbet imorgon. 

Fast det finns andra skäl att skjuta på det en vecka. Har ont i ryggen o höfterna  sen en vecka tillbaks, på bättringsvägen. 

Sen har jag värsta hellweek att se fram emot.
Imorgon ska jag dra ut två visdomständer som sitter svårt till. Har fickor runt de, i vilka det vill bli tandsten. 

Och på torsdag ska de fortsätta med min problemtand sen i höstas. Risken finns att även den ryker. Känns skitjobbigt. De två senaste behandlingarna var rent traumatiska.

Så det är vad jag har att se fram emot den närmaste veckan..


Kommentarer

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0