Kräftskiva

I helg har vi haft vår traditionella kräftskiva tillsammans med våra vänner fam T/S. I år hade vi 20 årsjubileum!! Tänk vad åren går... Som vanligt var det trevligt att träffas, det blir inte lika ofta nu som för 20 års sen.

313466-1

Förutom kräftor åt vi en jättegod Västerbottensostpaj. Receptet hittade jag på www.vickes.blogg.se . Det var förövrigt Vickes blogg som inspirerade mig att prova på det här med att blogga!

Mina förhoppningar är att jag kan lura med mig någon eller några av mina vänner på den här "resan", jag tror att detta kan vara ett roligt sätt att hålla lite extra kontakt. Tyvärr så hinner man inte träffas så ofta som man skulle önska. 

Nästa helg hade vi tänkt ha vår traditionella surströmmingsfest med fam R, men de var upptagna så vi måste få ihop ett nytt datum.

Det är bra med traditioner, då blir det av att umgås!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Mmm... smarrigt det ser ut!

2007-08-27 @ 08:10:47
Postat av: VT

Tackar så mycket! Det var mycket gott allting ni bjöd på.
Efterrätten var så god...ett säkert kort.
Kul och träffas och få sitta och prata lite.
Kvällen gick lite för snabbt bara.
Vi ses

2007-08-27 @ 14:14:50

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0