Tisdagstema - Stor

image127


Det står lite still i mitt lilla huvud, visst finns det mycket som är stort här i världen, tex vänner med stort hjärta, eller stora händelser som när man fick barn och liknande ..dock lite svårt att fotografera det stora hjärtat hos någon och någon förlossningsbild har jag inte och absolut inte någon som jag tagit själv, vilket är ett av kraven för tisdagstemat! 
Här hemma har jag inte heller så mycket stora saker, men sen fick jag syn på dotterns favoritgosedjur, den STORA hunden "Bulle". När vår dotter slutade med sin "snuttetrasa" fick hon välja vilket gosedjur hon ville och givetvis valde hon den största som affären hade att erbjuda..
Hittade även en liten hund med stor nos i lillebrors säng.

Kommentarer
Postat av: frukostflingan

Underbar bild av gosedjur, de betyder så mycket under en tid, kul att det var en stor och en med stor nos!

2007-12-18 @ 22:39:13
URL: http://frukostflingan.blogspot.com
Postat av: Vicke

Söt Bulle påminner om min gamla gosse hund *blir lite nostalgisk*.

2007-12-18 @ 22:39:50
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Ellasmamma

Gosedjur är det mysigaste som finns, ju större desto bättre. Vi borde verkligen ses, livet är för kort för att bara mötas på bloggen. En träff med kusiner som finns i närheten under helgtiden kanske vore nåt, vad tror du?

2007-12-19 @ 11:42:02
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: Malin själv

Tackar Vicke o frukostflingan för era snälla kommentarer. Ellas mamma, vänta bara när Ella är 10 år och har dryga 100 st, då kommer du nog inte att tycka de är lika mysiga! Har svarat dig på din mail ang kusinträff som jag tycker är en toppenide!! :)

2007-12-19 @ 22:05:48

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0