Påskhelgen

Påskhelgen har varit alldeles, alldeles underbar!
Flera dagars ledighet, fylld av umgänge med familj och vänner, god mat, skidåkning, skoteråkning, bastubad, korvgrillning, vila, läsning, solskenpromenad och givetvis fotografering!


image175
 


Förutom den traditionsenliga skidturen till skogskojan och några skidturer på sjön så har vi även åkt skidor utför. Våra vänner fam R tog med oss till Svanstein Ski och guidade oss runt i backarna på berget Pullinki. Vilken härlig skidåkning, dit åker vi gärna fler gånger!! 

Vädret har också varit över förväntan, solen trotsade väderprognoserna och visade sig mer eller mindre varje dag :) .Men det har också bjudits på lätt snöfall, nordliga vindar och nattkyla. 

Näst högst upp på min önskelista står nu en till sån här härlig vårvinterhelg i stugan innan våren kommer.

(Högst upp på listan står min önskan om att min son skall bli helt frisk, för han insjuknade på annandagpåsk i feber igen...enda smolket i glädjebägaren denna underbara helg)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Malin: Hej, vad kul att du tittade in hos mig och vad kul att vi har lika kameror! =)
Jag förstår att jag inte är ensam om min kärlek-vid-första-ögonkastet. :)
Nu är jag på jobbet, men gissa om jag längtar hem till kameran. :)

Trevlig blogg du har och de bilder jag ser hos dig verkar ju vara riktigt fina, det bådar ju gott med tanke på kameran. =)

Kram!

2008-03-26 @ 09:57:06
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sonja

En underbar påsk verkar ni ha haft, härliga bilder!!

2008-03-26 @ 10:00:23
Postat av: lotta

ooo vilka härliga bilder! ni ser ut att ha haft en helt underbar pask!! ha en fortsatt bra dag! kram!tacl förresten för din goa kommentar inne hos mig :-)

2008-03-26 @ 10:27:23
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Livet i byn

Låter som en härlig påskhelg för er. Hoppas sonen kryar på sig.

~Livet i byn

2008-03-26 @ 12:19:03
URL: http://livetibyn.blogg.se
Postat av: keb

Så härligt ni verkar ha haft det
Stålande sol härliga skidspår.
det är så att till och med jag kan tyck om vinter en liten smula, när det ser ut så där
Hoppas lille A blir snart frisk igen.
Mycke fina bilder!

2008-03-26 @ 16:24:48
Postat av: Ulla

Det låter som en underbar ledighet. En sån man med jämna mellanrum behöver för att tanka energi. Om jag ska välja semestrar så vill jag hellre ha vinter med skidåkning framför sol och bad. På skidsemestern känner jag mig så härligt aktiv med en underbar efterföljande trötthetskänsla på kvällskvisten. (Konstig mening. Hoppas du förstår vad jag menar *L*)

2008-03-26 @ 19:24:37
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Lissen

Ni verkar ha haft en härlig ledighet!
Må så gott. Lissen

2008-03-26 @ 20:26:49
URL: http://www.LissenTo.blogg.se
Postat av: IBW

Men vilka fina bilder du tar, nu får jag skärpa mig och försöka hitta fina motiv. Vilken härlig påsksemester ni haft, nästa gång smyger jag ner i din ficka och följer med.

2008-03-26 @ 20:50:37
Postat av: Malin

Camilla: Tackar o bockar!
Ulla: Förstår precis hur du menar.
Alla: Jaa påskhelgen var helt underbar, precis som jag vill ha den.
IBW: Du behöver inte smyga med, Ni är alltid välkomna dit!
Tack alla goa snälla som orkar plita ned en kommentar o förgylla min dag!

2008-03-29 @ 11:07:33
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Paula

Jag var ju tvungen att kika in på hemsidan Svanstein, hade aldrig hört talas om stället, Och vad vackert det var! Förstår mycket väl att du gärna åker tillbaka!

2008-04-04 @ 13:02:01
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0