Höstkvällar

    
 
Än så länge har inte hösten visat sig från sin bästa sida hemma hos mig i alla fall. Det har mest varit regnigt och blåsigt, grått och trist. Saknar verkligen en solig och fin höstpromenad. Som den syrran och jag gjorde förra året t.e.x., då jag fotade ankan här ovanför. 

Veckans kvällar ägnar vi mest åt att skjutsa barn till och hämta från träningar samt till föräldramöten på skola och uppstartsmöten inför vinterns aktiviteter.

Men jag har oxå börjat köra utbildningen i PSE lite smått, hittills har det mest handlat om sorteraren. Ska köra igång ett nytt pass ikväll efter att jag skjutsat tjejerna till judon. Nu ska vi gå in på redigering.

Blir så lycklig över minsta framsteg, som att lyckas ladda in penslar t.e.x.
Digital scrapbooking vore kul, det ska jag nog pyssla med när jag får mer tid över i mitt liv..


Full fart mot helg igen, tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mer tid över.... sällan tjejen!

Du verkar ha fullt med rolig hobby i höst =)

2011-09-08 @ 19:23:45
Postat av: Syrran

Mmm.. minns så väl vår fotodag ifjol höstas. Den var mysig. :)

Nu regnar det igen. Utmärkt med ett värmande och avslappnande bastubad. Har inte skett sen i våras.

2011-09-08 @ 20:26:33
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: mammakero

Det låter jättekul att kunna göra digital scrapbooking! När du lär dej det, kan du väl köra en lektion med mej?! :D

2011-09-09 @ 06:56:41
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Cissi

Förra helgen var fin och jag hoppas denna helg också bjuder på fint höstväder...

Regn, grått och blåst klarar jag mig också utan ;)



Trevlig helg!

Kram

2011-09-09 @ 07:20:27
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Sonja

Ja, det är mycket man ska göra när man får mer tid i livet...! Men livet är ju just nu.

Skulle också vilja lära mig mer PSE, åtminstone så man klarar av Elements.

2011-09-09 @ 09:26:12
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Linda

Hej Malin! Det var längesen! Hittade din blogg genom Pia på FB =). Jättefin blogg, du engagerar dig verkligen i den. Jag har bloggat i 5 år ungefär och i början var det rätt ofta men nu med två små barn så hinns det inte riktigt med på samma sätt. Men då och då uppdateras den iallafall =).

Vad stora era barn har blivit! Det måste betyda att jag oxå blivit äldre...hrm....

Läste att du tycker att hösten har varit trist hitills, här nere har det inte heller varit någon höjdare men du kan iallafall glädja dig åt er fantastiska sommar som ni haft! Här nere i Skåne har det regnat mer eller mindre varje dag sedan juli........ Kallt och regnigt nästan hela sommaren..... Har aldrig varit med om maken! Denna sommaren önskade jag att jag bott kvar där uppe =)

Ha det så bra och hälsa familjen, kram Linda! ( som var tillsammans med Pelle för tvåhundra år sen haha)

2011-09-09 @ 09:30:05
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: paula i pörtet

Hej! Vi har kanonväder och har suttit i solen i trädgården o fikat. Men...skogsturen blev bara fem minuter, vi blev omedelbart anfallna av en svärm älgflugor! Jag hade min stiliga keps o klarade mig men maken hade ett tiotal på sig och han höll på att få panik. Ännu när vi kom hem kröp det nya på honom, urk! Det är mycket färre insekter när det regnar så nu får det gärna göra det även om svampplockning i regn inte är så skönt, "ler"

Hoppas solen lyser på dig i helgen så du får njuta !

Kram

2011-09-09 @ 17:28:23
URL: http://paulaz.se
Postat av: Camilla

Vilken söt liten anka. :) Betong? Annorlunda.

Jag har fått precis en sån promenad som du efterlyste. Mamma kom ut i dag och vi gick en lång sväng, faktiskt en hel mil och större delen vid havet. Sedan avslutade jag med en cykeltur nu på kvällen. Det har varit en ljuvlig sensommardag här. Varmt och skönt. Vindstilla. Hoppas att ni haft lika fint uppe i norr.

Kram

2011-09-10 @ 20:28:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Maria

Risk2 - praktiskt

2011-09-11 @ 10:12:37

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0