Uppdaterad fotovägg

Nu är min fotovägg uppdaterad till en tavelvägg i stället.
 
 
Om ngn undrar ifall vår vägg är tonad mot rosa så är svaret nej, det är bara vitbalansen som är svår att få till i mörkret.. och mörkt är det. Klockan är halv sex och det är kolsvart ute.
 
I dag tog jag alltså till mig citatet från tavla nr 4 och pysslade med detta istället för att städa. För det gör alla andra också i min familj, dvs pysslar med det dem gillar istället för att städa.
 
Barnen har höstlov till veckan, jag har också tagit ledig på måndag, det känns skönt :)
 
Kan ju hända att städlusten kikar förbi då?? Man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det där med vitbalansen är inte lätt.
Vad fint du har gjort. Jag skulle vilja göra något liknande fast med bilder på mina barn. Det finns ju så häftiga fotoramar.
Ha de

Svar: Ramen har jag byggt ihop själv av IKEA-ramar :) Har tidigare haft egna foton, lite säsongsinspirerade, men kände för ngt nytt.
Malkin

2013-10-26 @ 18:26:27
URL: http://www.bloggissoder.blogg.se
Postat av: Camilla

Underbart! Jag älskar den längst ner, Lisa R. Är det ett inramat kort eller en tavla?
Kram och ha en fortsatt fin helg.

Svar: Det är alla inramade kort, vissa tillverkade av mig själv i photoshop :)Älskar också Lisa Rinnevuo, skulle absolut kunna tänka mig en tavla av henne! Kram på dig med!
Malkin

2013-10-26 @ 19:00:16
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Ingegerd

Vilken fin fotovägg =)

Ha en bra dag!!

Svar: Förut var det en fotovägg, med egna foton som jag uppdaterade lite årstidsvis. Men nu vill jag ha kort i svartvitt där ett tag. Kul med lite förändringar. Hoppas du haft en bra dag och får en bra vecka också!
Malkin

2013-10-27 @ 10:01:13
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: mammakero

Mycket bra idé att pyssla istället för att städa! Klart mycket roligare! Dessutom var det fint att använda fotoramarna som tavelramar med så mysiga kort i!Snyggt!

Svar: Nå det blev en svängom m dammsugaren idag i alla fall. Samt lite sorterande o plockande. Ja jag blev rätt nöjd med korten i mina ramar :)
Malkin

2013-10-27 @ 10:48:37
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Soffie

Va fint du har det ....

Svar: Tack så mycket. På inredningsfronten händer det sällan ngt numera. Men jag trivs väl hyfsat med det mesta.
Malkin

2013-10-27 @ 18:03:25
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Sonja

Snyggt vägg!
Helt riktigt att göra det man gillar istället för måsten

Svar: Ja man måste ju ta vara på livet och göra det man vill också!!
Malkin

2013-10-28 @ 11:38:39
Postat av: paula i pörtet

Snyggt, min kära dotter brukar pyssla mycket med väggalster, själv är jag urkass på att fixa till något nuförtiden. Nu har jag muttrat åt maken hur länge som helst att jag vill ha en längre gardinstång i vardagsrummet så att gardinkappan kan hänga bredvid fönstret istället för framför eftersom det blir så mycket mörkare...men då måste han borra o att få fram den, det verkar stört omöjligt!
Kramen och gör något roligare än städning idag med!

Svar: Jag tog en sväng med dammsugaren igår, så idag har jag faktiskt "roat" mig mer än städat. Jag förstår din tanke med gardinerna, jösses vad det blev mörkt nu när klockan ställdes tillbaka. /Kram
Malkin

2013-10-28 @ 15:13:10
URL: http://paulaz.se
Postat av: Cissi

Snyggt!
Nyckelskåpet gillada jag mycket :)

Svar: Ja det är både snyggt och praktiskt :)
Malkin

2013-10-30 @ 10:03:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0