Våren i antågande

 
Det händer mycket nu. Den vackra vårvintern drar sina sista suckar medan solen tinar snön på dagarna.
Tog fram cykeln i lördags och det känns kul att cykla igen.
 
Till helgen blir det fotbollscup för Arvid, några pass som matchvärd blir det för mig. Men säkert lite fotande också. Har lite smått fått upp suget efter att fota igen.
 
Tyvärr blev det tvärstopp med att försöka lära mig Photoshop pga en krånglande smärtande axel. Kan inte sitta vid datorn så mycket som jag vill. Ska besöka sjukgymnasten idag. Hoppas han vet hur jag ska få ordning på axeln.
 
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hej!
Vackra bilder!
Visst är det underbart när det blir vår!?! Här har vi haft de första riktigt varma och soliga vårdagarna nu, nästan 15 grader varmt, härligt!
Hoppas axeln blir bättre, trist att ha ont...

2016-04-12 @ 19:27:06
URL: http://ninni-e.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åh, krya på axeln! Hoppas att den inte bråkar vid cykling också.
Kram och trevlig helg

2016-04-15 @ 21:47:06
Postat av: mammakero

Vad tråkigt med en bråkig axel! Kul med att fotosuget är tillbaka!

2016-04-16 @ 16:17:43
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Paula

Men vad sa han, sjukgymnasten? Hopplöst fall? Nä skulle inte tro det, men självklart måste du ta det lugnt med rörelser som gör det onda ondare. Kanske få lite hemläxa med övningar som stärker och stretchar. Jag har mina gummiband ständigt på vardagsrumsbordet i hopp om att dom ska väcka upp mig från tevedvalan och rycka tag i tåtarna och slita och dra...Det går sådär kan jag konstatera, dom har blivit osynliga där på bordet, precis som allt gör bara det får ligga tilräckligt länge. Jag säger som du, ut o cykla, det ska jag göra så fort jag får en någorlunda ledig dag!
Kram från pörtet

2016-04-18 @ 18:29:17
URL: http://paulaz.se
Postat av: Marit

Vilken mysig ö, riktigt drömläge :)

2016-05-03 @ 14:53:36
URL: http://maritjohansson.se/blogg/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0