Nytt år 2016

Nu är det inte bara dagarna och veckorna som susar förbi, nu börjar månaderna också susa förbi. Snart har första månaden på nya året 2016 susat förbi och det är i grevens tid jag får in ett inlägg på januari.
 
Har egentligen inte så mycket att skriva om. Livet rullar på igen efter helgerna och det har inte hänt så mycket spännande. Det var varit riktigt kallt i januari, nu hoppas jag att dem dagarna är över för i vinter.
 
Jo en sak har hänt och det var flera år sedan sist.. Jag åkte på en dunderförkylning, lite komiskt att det var två dgr efter att jag intog en "hälsoshot" på gymmet, en shot som skulle "göra susen så här i förkylningstider", jojo!! Min kropp blev nog chockad.
 
I min fotoklubb "Bilder i fokus" har vi kommit igång ordentligt med vår gemensamma hemsida Blickpunkten, Kika gärna in där! Det finns även en blogg som mestadels fylls av Utmaningen 365 foton 2016, som vi deltar i som grupp. Vi är sex deltagare som delar på 365+1 teman. Naturmedel var ett av mina teman, orsaken till att jag arrangerade och tog bilden som fick "pryda" detta inlägg. 
 
Hoppas ni alla fått en bra start på det nya året!
 
 

Kommentarer
Postat av: Paula i pörtet

Ett foto på mina favoriter minsann! Älskar ingefära, älskar avocado, citronen har blivit min bästa vän sedan jag lärde mig laga syriansk mat och moroten den kan man inte leva utan...
Tittade in på fotogruppens fina sida, jätteproffsigt, heja er!
Kram från pörtet

Svar: Tack Paula :)
Malkin

2016-02-02 @ 20:35:51
URL: http://paulaz.se
Postat av: mammakero

Receptboken var jättelätt att följa! Och rolig!! Roligt att du kommit igång med photoshop och lightroom! Det är lite meckligt för mej fortfarande, men halva nöjet är ju att lära sej något nytt! Får jag matnyttiga tips på dessa områden av dottern, så ska jag dela med mej!

Svar: Tack gärna :)
Malkin

2016-02-09 @ 19:50:10
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0