Då var det slut..

(null)

..på årets sommarsemester. Förhoppningsvis kan vi vrida ur lite mer sol och värme även i augusti.

Jag är nöjd med semestern, den har innehållit det mesta, nytta, nöje, umgänge, sol och bad, kalas, fika, middagar, några dagar i huvudstaden, cykling, vila och bokläsning. 

Här kommer bilder fr min sista semestervecka. Vi bilade till Stockholm på söndag.

(null)

(null)

Vi lånade grannarnas lägenhet på Östermalm.

(null)

Vi hälsade på Kerstin två kvällar.

(null)

På de 4 dagarna vi var framme snittade jag ca 20000 steg/dag. Ändå blev det ngn tur m buss o tunnelbana.

(null)

Här kommer en massa bilder från dagarna i Stockholm, huller om buller.

(null)

En morgon åt vi hotellfrukost m ett presentkort jag fått.

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Vi var även på två museer. Hallwylska och Nationalmuseum. Några bilder därifrån.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En dag bilade vi till Trosa.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sedan körde vi till Mariefred där vi även besökte Gripsholms slott.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På hemvägen bjöd min moster på lunch. Vi hade tur att få hennes fina katter och kusin Andreas. Lyckades bara fånga Cilla på bild.

(null)


(null)

Grand final på semestern blev middagen hos Pelle och Ida.

(null)

(null)

(null)

Och idag var jag tillbaks på jobbet, det gick bra det med.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig sommar du haft! Ja, semesterveckorna flyger alltför snabbt förbi! Har också börjat jobba denna veckan, och längtar redan efter nästa ledighet...

2019-08-07 @ 19:41:51
Postat av: Anonym

Vilken härlig sommar du haft! Ja, semesterveckorna flyger alltför snabbt förbi! Har också börjat jobba denna veckan, och längtar redan efter nästa ledighet...

2019-08-07 @ 19:41:52
Postat av: Anonym

...skrev jag två gånger ?!?

2019-08-07 @ 19:42:32
Postat av: Ninnie

Mitt namn hoppar visst bort, hälsningar från Ninnie

2019-08-07 @ 19:43:30
URL: http://www.ninni-e.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så fina bilder som avslöjar en fantastisk sommartripp! :)

2019-08-10 @ 17:30:15
Postat av: Maria

Namnet hoppade bort för mig också. MAn måste tydligen skriva ditt det två gånger eller "tabba" sig därifrån för att det ska stanna. :)

2019-08-10 @ 17:31:19

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0