Helgen redan slut..

Har haft en härlig helg. På lördag morgon tog jag och min "lillprins" en tur med sparken, givetvis med kameran i fickan! :)  Minus 11 grader, härligt vintrigt.


image98


Vi fick oxå hem vår "storprins" på lördag em, fullastad med (bla) en massa taxfree godis! Skönt att ha familjen samlad igen, myskväll på lördag.

Sovmorgon på söndag, sen fick jag besök av en kompis och hennes dotter, fick en jättefin födelsedagspresent - ett "älgaspel"! Tack fam F !! 
Hann oxå med ett ljusparty med godfika hos Johanna, vilken tur att Johanna hade ordnat med personlig lots åt mig, annars hade jag nog fortfarande irrat runt  där ute bland öarna ..

Har äntligen läst ut Isprinsessan av Camilla Läckberg, så att jag kunde börja se tv-serien som jag spelat in. Tv-serien är riktigt bra, men boken var, som det brukar vara, ännu bättre!

Julförberedelserna har också börjat, har köpt de första julklapparna nu. Tänk om jag skulle lyckas med att vara klar i god tid i år, för omväxlings skull?

Kommentarer
Postat av: Sonja

1:a advent är ju nästa helg, PAANIIK!!!.
Vad gäller julpynt, julklappar och förberedelser är jag alltid i sista stund vilket innebär panik!

2007-11-19 @ 08:37:04
Postat av: EVA

Camilla Läckbergs böcker är SÅ bra !
*
Och jag köpte 2 flaskor glögg till idag. Här i Piteå hade de sålt slut på 2 timmar i fredags och då jag var dit idag vid 10,30 hade de redan sålt nästan 100 flaskor till...
*
KRAM EVA

2007-11-19 @ 23:09:33
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Syster

Ser att ni prommade vid kanalen. Gillar själv att strosa där då man får uppleva brytningen mellan öppet vatten och vinter. I söndags var det så vackert och ljuvligt när solen var framme innan dimman sänkte sig över stan. Hann ni ut något då?

2007-11-20 @ 07:43:42
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Anna

Ser fram emot ett eget komponerat julkort, när jag ser potentialen.

2007-11-20 @ 17:39:36
Postat av: Malkin själv

Hej alla snälla kommenterare!
Sonja hon fick en extra vecka tillgodo! ;)
Eva: imorgon skall gubben göra ett försök på systemet, gällande glöggen alltså!
Syster: nej på söndag gjorde jag allt det andra jag berättade om då fanns inte tid med ngn härlig promenad.
Anna: hjälp nu får jag "prestationsångest"!! ;)Har inte ngt jättelyckat på båda barnen än...

2007-11-20 @ 21:20:05

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0