Hemma hos - frukost i Myrans nya kök!

Som bekant så är inredning är ett av mina intressen och något som jag älskar är att se förvandlingen med hjälp av före och efterbilder! 
Ett av mina framtida drömprojekt är att göra om köket. Vi bor i ett tidigt 60 talshus där vi fortfarande har kvar orginalköket, givetvis har vi fräschat upp det rejält, men det är ändå en del man vill göra annorlunda när man byter ut det. Nu är detta projekt många år bort, särskilt med tanke på det ev. källarprojektet...

Men en av mina väninnor har däremot haft lyckan att få göra om sitt kök. Ärligt talat så var det dags, hon hade inte plats för en diskmaskin!

Nu har jag har fått äran att visa hennes före och efterbilder!  

               Myrans kök



Min väninna är inte superintresserad av det här med inredning, eller rättare sagt så har hon inte så mycket tid över till sånt, egen företagare som hon är (precis nominerad till Norrbottens Affärskvinna 2007!). Men jag tror nästan att hon läser inredningstidningar i smyg!? För hon har onekligen koll på det här med inredning, jag tycker hennes kök blev både trendigt och skitsnyggt! Skulle hemskt gärna byta med henne, kök alltså - inte arbetstider ;)


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken förändring! Nice...

2007-10-23 @ 20:52:01
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Vicke

Supersnyggt vilken skillnad och nog är jag övertygad om att hon minsann smygläser en och annan Inredninstidning. För det där var ett så fint stylat kök;) Jätte jättefint!
*ler* tror minsann att mitt jobb varit inblandad i en liten liten del där också;)

2007-10-23 @ 22:37:24
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Syster

Väntar än på ditt inlägg angående veckans tisdagstema "Saknad".

2007-10-24 @ 15:48:11
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Malkin

Sorry pga tidsbrist hoppade jag över veckans tisdagstema! Har massor av andra ideer till inlägg oxå men dåligt m tid...

2007-10-24 @ 16:08:15
Postat av: maria

Tänk om man fick bo i eget hus någongång och ha massor med pengar och renovera o renovera......
Men man får ta lite i taget, steg för steg.
Ha det bäst!!

2007-10-24 @ 17:39:58
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0