Kalas igen!

Det har varit mycket kalasande den senaste tiden, närmare bestämt 4 st på 3 veckor..
Att bulla upp med en massa fika till ett 5 årskalas är knappt lönt, barnen hade nästan inte tid att fika. Men de verkade ha skoj i alla fall, tänk att det är så roligt med fiskedamm! Förutom godispåsar nappade både ett och annat, Linneas "låtsasbajskorv" var givetvis en succé, men tjejerna lyckades även överraska mig, min son fiskade nämligen upp en av mina Bh´n..  :S


                      5 års kalas
         

Jag hade en mycket nöjd men trött son att natta i kväll.  Nu är det länge kvar tills det är dags att ordna nästa barnkalas, det är jag ganska nöjd med! 


Kommentarer
Postat av: maria

Ha ha låtsasbajskorv, ja man var lättroad i den åldern..
Hoppas du har fått en god natt sömn!
Trevlig Söndag!

2007-10-14 @ 11:44:08
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Morsan

Arvid tycks ha lyckat kalas,våran gullegris.

2007-10-14 @ 17:43:24
Postat av: Myran

Gratta Arvid från oss! Här har varit fullt hus igen. Vår lillkille har fått upp sin super snygga motorcykelbård på väggen i sitt "nya" rum. Det blev jätte fint. Han får nog sova i sitt rum inatt. Som hjälp hade jag syrran och vår hustomte Ragge.
Syrrans familj är i bastun och jag försöker få min gubbe att sluta jobba och göra helg med mig. Ingen lätt uppgift känns det som.
/M

2007-10-14 @ 17:58:09
Postat av: Malkin

Myran: Skönt att ni börjar se slutet på era hemma projekt! Jag ser fram emot att komma o hälsa på! Hmm har ni inte hunnit ta helg kl 18 på söndag?? :S
Vi hörs!

2007-10-14 @ 22:23:09
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Syster

Vi föredrog att "kalasa" dagen efter i ett lugnt och stilla hem med diverse presentutdelningar. Tack för fikat!

2007-10-15 @ 08:33:25
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: VT

Grattis i efterskott till killen
Hipp Hipp Hurra

2007-10-15 @ 10:22:03
Postat av: Ellasmamma

Kul att din "bäbis" och min är födda på samma dag. Hälsa och gratta i efterskott.

2007-10-17 @ 08:06:52
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0