Nöjeskväll på stan

Ikväll har jag varit ute och roat mig tillsammans med goda vänner. Vad sägs om Tournedos och potatisgratäng till middag på St Lawrence Steakhouse? Det var jättegott, särskilt som vi alla var rätt hungriga innan maten äntligen serverades. Efter desserten, som vi fick välja utifrån det snabbaste ! alternativet, så fick vi ta en snabb gångmarsch bort till Pontushallen där vi sedan fick avnjuta en fantastisk föreställning!

            Lord of Dance

Bild: Jag (inget vidare, får duga)

Vilken föreställning, den infriade mina förväntningar flera gånger om! Vacker sång, vackra kläder (hur många klädbyten som helst) medryckande musik och dans, ja helt fantastisk dans! Ok, jag måste erkänna att jag kanske inte riktigt hängde med i "storyn", men det jag förstod var att det var en kamp mellan de goda och onda.

Särskilt fascinerad var jag av killarna när de utförde sina "stepdanser", kikade in på den officiella hemsidan och kunde utläsa att huvudrollsinnehavaren hette Damien O´Kane, han var fantastisk!

Vilken tur att Sonja lyckades övertala mig att hänga med ikväll!


Kommentarer
Postat av: sonja

Kul att du gillade föreställningen (och maten)! Ja, det var en fanastisk föreställning.

2007-10-11 @ 08:27:45
Postat av: maria

Hi hi bra att kameran följer med överallt! :-)
Kvällen låter toppen!
Kram.

2007-10-11 @ 12:15:33
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Syster

Den missade jag... men så hann jag med två timmars promenad medans ni bara äter och roar er. ;)

2007-10-11 @ 20:16:20
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Ellasmamma

Jag ville också... men glömde att beställa biljetter. Kul att det var bra.

2007-10-11 @ 20:33:55
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hade bara en annan sak, kolla hässjestigen i Gstad, har alltid velat se det huset invändigt,
läget är fint, och de har gjort en enorm utbuýggnad mot älven

2007-10-12 @ 15:59:14

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0