Gneis på g!

Förra året gick vi med som testfamilj för ett nystartat företag "Gneis", som tillverkar funktionskläder för barn. Till veckan ser vi fram emot en ny leverans av kläder till våra barn.

Häromdagen startade Gneis sin Online-butik på nätet. Eftersom vi är jättenöjda med kläderna, vi tycker både att de är jättesnygga och håller bra kvalitet, så gör vi gärna reklam för dem! T.o.m priset känns faktiskt helt ok! 


                                image36
Bild: Gneis

Nyfiken? Kika in på Gneis!


Kommentarer
Postat av: Anna

Har alltid tyckt att LURV tröjan ser så skön ut, eftersom jag är kort har jag beställt en åt mig själv!
Kan jag inte ha den får väl Linnea överta den!

2007-09-16 @ 14:09:22
Postat av: Nilla

Vi är också jättenöjda med Gneiskläderna!
(Jag har gjort som Anna här ovanför *ler* Så nu ser jag fram emot vecka 41!)

2007-09-16 @ 18:23:47
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Malkin

Blir lite avis på Er...för mig räcker nog inte en 170...tyvärr.

2007-09-16 @ 18:31:12
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Johanna

Jo jag har ju alltid undrat on dom hade en e butik o nu så fick jag mina frågor besvarade.... Tack.
Nu ska joel få en sån oberall till nästa år o jag ska få en ny dun jacka( jörgen ska bjuda men han vet inte om det än...;)

2007-09-24 @ 19:15:10
Postat av: Anna

Hej!
Skulle mycket gärna bli testfamilj i Gneis.
Dom har urläckra kläder!

Så min fråga är:
Är det stor chans att bli testfamilj?
Maila gärna svar.

2007-11-22 @ 15:28:54
Postat av: Anna

Forts.
[email protected]

2007-11-22 @ 15:30:15

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0