Äntligen fungerar bloggen =)

Blogg.se har inte fungerat så bra den senaste tiden, det har tex varit trögt att kommentera o publicera. De senaste dagarna har det t.o.m. varit helt omöjligt eftersom Blogg.se har jobbat med att byta plattform/bloggverktyg, bytet gick inte enligt planerna så vi är tillbaks i den gamla plattformen/verktyget ,så jag gissar att det kan fortsätta förekomma vissa störningar.

Men jag är glad att det fungerar igen, man märker att man blivit smått beroende. Men nej svåger J mfl bloggen styr inte hela mitt liv, inte än ;) . 

Senare ikväll planerar jag att kika in hos er all mina bloggvänner och förhoppningsvis kommer jag också att uppdatera med ett "riktigt" inlägg.

Ville bara förklara för er som undrat varför det inte har gått att kommentera eller som tyckt att det har varit glest med inlägg den senare tiden. 


Kommentarer
Postat av: Lissen

Visst är det konstigt, hur man liksom blir lite databeroende, hihi. Hade jag aldrig trott om mej själv!!!!!
Här har det varit soligt idag. Hunnit med att sitta i solen en stund med en kaffekopp, mysigt!
Ha det så gott. Lissen

2008-04-01 @ 19:10:29
URL: http://www.LissenTo.blogg.se
Postat av: soffie

Å vi kan väl prova!Jag får ta på mej en större rock*fniss*
nej ärligt jag skulle vara jättegla om jag hade en vuxen till med mej!
Jag kommer försöka hålla bloggen uppdaterad 1-2gr,i veckan men jag kommer ej hinna läsa bloggar av förståliga själ.
Jo du tänk vad detta med bloggen har blivit en vana för mej,jag äslakar att sitta å kolla in bloggar å skriva där å skriva inlägg,Ja det kanske va bra å få nåt annan gjort när bloggen va nere*hi*
Må så gott

2008-04-01 @ 19:26:47
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Syster

Jaaa, äntligen är bloggen på banan igen. Även om jag inte är beroende. Njuter t o m av blogguppehåll vid ex stug- eller utlandsvistelse. Men så trist det var när man inte ens kom åt servern igår e m.

Har nått med frivillig eller ofrivilligheten till bloggning att göra. :S

2008-04-01 @ 21:23:01
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0