Barnlediga

Nu har vi haft 4 dagar barnledigt, det har varit mycket lugnt (och *viskar* skönt) här hemma. Idag var jag och maken och åt middag ute på tumanhand, händer sällan.
Moster IBW o PE har varit och hälsat på mamma, pappa och barnen i stugan idag, kika in här så får ni höra om den grundliga guidningen de fick.

 



Bild: Barnen tillsammans med kusin T i stugan.

Imorgon far vi och hämtar dem,  jag gissar att det kommer att ta flera dagar innan mormor och morfar återhämtat sig efter den intensiva veckan..  och lugnet här hemma är ett minne blott!

Fast visst har man saknat dem.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vad skönt det låter med några barnfria dagar, det behöver man för att vårda sin egen relation. =)

Fint, svartvitt foto. :)

Kram och ha en mysig helg med barnen nu då. :)

2008-08-08 @ 08:01:34
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syster

Måste känts tyst och tomt hemma utan dem men även "lyxigt". Skönt att de trivs så bra i stugan. Är övertygad att barnen också uppskattat denna föräldrafria vecka.

2008-08-08 @ 08:27:59
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Lotta

o vad lyxigt med barnledigt.. även om man saknar de sma liven snabbt när de inte e hemma! jättefin bild! kraaaam

2008-08-08 @ 13:04:45
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: jenny

kan tänka mig att det kan vara skönt med lite barnfritt emellanåt även fast man saknar dom:-)

Trevlig helg/jenny

2008-08-08 @ 15:25:26
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: C

Wow!!!! Du och Mr K har ätit middag ute på tumanhand??? Inte dåligt! ;-)



Här fick jag ÄNTLIGEN en middag som inte hade älgkött som huvudingrediens!!! Jag råkade nämligen hitta en gammal julskinka i frysen som vi köpte på rean i januari. Jämfört med älgkött (i ungefär 55 dagar på raken - inget skämt!) så var den gamla skinkan jättegod!



Jag träffade barnens "mommo" innan de kom på besök och hon såg fram emot det! Skulle vara kul att träffa henne igen för att höra vad hon säger.... (fniss!)

2008-08-08 @ 18:59:43
Postat av: Livet i byn

Skönt att få vara lite barnledig. Vilken fin svartvit bild.



~Livet i byn

2008-08-08 @ 19:55:34
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Myran

Hej....visst är det härligt med "barnfritt" då och då.// Maria

2008-08-09 @ 12:19:40
Postat av: Livet i byn

Svar: Jag köpte den på Cervera på Storheden i Luleå.



~Livet i byn

2008-08-09 @ 17:11:30
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Hej! Jag beställde hem de tre första böckerna med Anna Jansson i pocket, men jag har svårt att komma in i den första... Jag har börjat ett par gånger, men sedan hittat andra böcker som jag fastnat mer för.

Hade du läst de tre böckerna med Håkan Östlundh som jag bloggat om? Släke, Dykaren och Terror. De var superbra!!!

Men jag vet andra som gillar Anna Jansson, så pröva du - så litar jag på dig om du gillar dem och ska försöka igen.

Kram!

2008-08-09 @ 22:11:05
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

fin bild.. talande verkligen.. jag gillar svartvita bilder!

2008-08-09 @ 23:00:13
Postat av: Ulla

Vilken underbar bild! Det är konstigt det där med barnfrihet. Det tar oftast inte många (minuter) timmar innan man saknar dem.

2008-08-10 @ 17:03:09
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

Vad roligt att Ni är så flitiga att kommentera hos mig!! Ni skall veta att jag uppskattar det JÄTTEMYCKET!

Camilla: Tack, vi har haft en mysig helg!Kram på dig med.

Syster: Ja de har de säkert, särskilt storasyster!

Lotta o Jenny: Ja precis så är det! Kram!

C: fniss Chocka Mr R och bjud på ngt helt annat, Sushi el ngt! Tur att älgkött är så gott. Mommo är nog ganska sliten efter veckan m de rara barnbarnen.

Myran: Absolut! :)

Camilla: Just ja Håkan Östlundh får det bli! Beställer redan ikväll!

KEB: Tack, tyckte oxå om bilden, det ser ut som om T spanar efter fiskarna.

Ulla: Kul att du gillade bilden,du som är så fantastiskt bra på fota!







2008-08-10 @ 22:18:07
Postat av: morsan

javisst är det jobbigt,men roligt trots allt.Det känns så tomt utan barnbarnen.Milla saknar nog barnen.

2008-08-11 @ 20:57:39

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0