Hipp hipp hurra

..på bloggens födelsedag!


Idag är det REDAN ett år sedan jag startade min blogg. Tiden går fort när man har kul. =)


Jag hade aldrig haft en tanke på att börja blogga innan jag googlade efter en blomaffär i min hemby och hittade den inspirerande bloggen Vickes blogg. Efter någon veckas bloggläsning blev jag jag sugen på att testa själv och kastade mig då in i denna härliga värld. Utan några som helst ambitioner eller tankar om vad jag skulle blogga om.


Och på den vägen är det. Jag har valt att ha en "personlig" blogg, jag berättar om mig, min familj och vårt liv. Tack vare bloggandet har fotointresset ökat, gillar att försöka illustrera inläggen med egna foton:
 




Förutom all härlig inspiration man hittar inom bloggvärlden, inredningsidéer, fotoinspiration, tips på recept, pyssel, shoppingtips, inspiration till att tag i jobbiga saker som motion och städning och you name it så är en extra dimension alla bloggisar (bloggvänner) man knytit kontakt med. Bloggisar som man kikar in hos nästan dagligen och som kikar tillbaka och ger respons på det man skriver.


Riktigt kul är det förstås också att mina vänner har visat intresse för att följa mig här på bloggen, och extra kul är att jag lyckats inspirera några fler att börja!


TUSEN TACK TILL ER ALLA ,FAMILJ, VÄNNER OCH BLOGGISAR SOM SÄTTER GULDKANT PÅ MITT BLOGGANDE MED ER POSITIVA RESPONS.

Visst har det funnits stunder då inspirationen inte varit på topp, men jag har lovat mig själv att hålla detta på en nivå där jag inte känner någon press eller stress utan bara gör det för att jag har lust och tycker att det är roligt.


Och det bästa av allt med bloggeriet är att jag har blivit bättre på att stanna upp och reflektera över livet som annars rusar fram i 180 knyck.


Kanske konstigt, MEN..bloggens födelsedag kommer nu att firas med bloggpaus i några dagar!


Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Grattis på bloggens födelsedag!!



Vilken fin bild på rönnbären, så ser dom ut hos oss med. Det är höst varken man vill eller ej!



~Livet i byn

2008-08-24 @ 09:06:57
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: keb

GRATTIS!på bloggens födelsedag :)det äj det som är kul med dig Malin du svarar alltid när man varit in här med kommentarer...då känns det som att vi har en dialog kramis på dej och hälsa din familj!

2008-08-24 @ 15:33:38
Postat av: Annette

Grattis på 1-års dagen!!!



Annette

2008-08-24 @ 18:33:45
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: jenny

Grattis på 1-årsdagen:-) härlig höstbild du tagit. Kram/jenny

2008-08-24 @ 18:53:08
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: soffie

GRATTIS PÅ DIN BLOGGS FÖDELSEDAG:O)

å va vacker bild på rönnbären.

hoppas du fortsätter här massor av år till:O)

2008-08-24 @ 21:47:09
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: IBW

Grattis på din Bloggs födelsedag, hur skall detta firas, blir det tårta, champis eller något annat?

2008-08-25 @ 10:35:26
Postat av: C a m i l l a

Grattis till 1 år som bloggare! :)

Jag är också jätteglad över att jag började blogga, som du säger man reflekterar lite över vad som händer och framför allt tar man mycket mer foton nu. :)

Kram!

2008-08-25 @ 15:48:27
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Tack för att du delar med dig av ditt liv, dina tankar och dina foton. Alltid roligt att titta in här hos dej!

2008-08-25 @ 19:30:40
URL: http://www.ninni-e.blogspot.com
Postat av: Ulla

Grattis i efterskott! Visst är det så...att bloggen hjälper en att stanna upp och komma ihåg allt det fina och vackra som finns omkring oss.

2008-08-26 @ 12:24:24
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Myran

Hej....GRATTIS på födelsedagen Bloggen!

Även jag ser fram emot ett besök på din blogg så forstätt i din takt.

Själv är jag just hemkommen från en "ko-tränar" eftermiddag. Det är ju bara drygt en vecka kvar innan vi ska visa dom på utställning. I helgen har vi att se fram emot INVENTERING....love it!!! ;-^¨

Kram har ni lite att göra på lördag så är ni välkommen. // M

2008-08-26 @ 20:55:30
Postat av: Lissen

Grattis GRATTIS, till ett års dagen!

Kan bara hålla med om, det här med att reflektera över vardagen,känns rätt. Att stanna upp lite ibland!

Du, jag har också blivit mer foto intresserad, är jättekul. Blir sugen på ny kamera!

Kram på dej!!!!

2008-08-27 @ 21:08:31
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej! Du firar fortfarande med paus????

Vet du, idag tog jag fram cykeln, den för en månad sedan inhandlade, begagnade men aldrig tidigare av mig nyttjade, och beslöt att det var dags att starta höstens motionskampanj! Sambon hade tagit med sig jyckarna så jag hade inte dem att skylla på...

Och nu kan jag bara ärligen säga, att jag tror jag sätter in en annons på Blocket och säljer skrället igen...jisses va jobbigt det var!

Eftersom jag promenerar skapligt mycket o ofta tänkte jag mig att det vore lätt som en plätt, jag kunde komma mycket längre på mina turer sittandes på sadeln. Men, efter bara ett par minuter flåsade jag och kände mjölksyran i låren!

Därför är jag nu full av beundran för din bedrift!

P.s Kanske blir det ett nytt försök i morrn, men då med en annan inställning....

Kramen

2008-09-01 @ 17:07:54
URL: http://paulaz.se
Postat av: EVA

GRATTIS i efterskott vännen !!!



Hoppas sommaren varit bra ! Jag har nästan inte varit i närheten av datorn...åtminstone inte länge :)



***

KRAAAM EVA

2008-09-02 @ 17:44:14
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin

Tusen tack för alla gratulationer! Jag kikar in hos er snart/hör av mig till Er. KRAM ALLA!

2008-09-03 @ 00:04:22
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0