Snö - massor av snö!

image135Nej jag tänker inte arrangera någon gissa "märket på min bil tävling "här idag.
Tänkte bara berätta att idag kommer det snö - i massor!! Jag tror att det är fler än min man som lovat att de inte skall gnälla om mer snö i vinter.

Trots att jag körde fast på väg hem från jobbet idag, en gång på jobbets parkering (tack till Åke för hjälpen) och en gång när jag skulle svänga upp på vår infart..(kanske bäst att förtydliga att det inte var med den här bilen *fniss*) ..så tycker jag att det är roligt att det kommer mer snö! =)

Och tänk att blotta vetskapen om en extra ledig dag fått mig att känna mig mycket piggare!! ...eller var det kanske apelsinerna?
Tänk att jag blev tvungen att tacka nej till en IKEA-resa idag....snyft...


Kommentarer
Postat av: EVA

Ja usch vad mycket snö det har kommit...nu är då i alla fall jag mer än nöjd !
***
KRAM EVA

2008-01-24 @ 19:08:40
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag ska göra vad jag kan för att täcka upp din frånvaro på IKEA i helg. =)

Massor av snö idag. I love it! Trots att jag fick skott mig in i både garage och lägenhet efter jobbet. Synd att jag inte fotade entrén innan skottningen. Upp till 40 cm i hörnet... mycket tack vare snödrevet.
Tips... massor av gas och rallykörning för att ta sig fram... ingen finkörning. =)

2008-01-24 @ 21:24:07
Postat av: Syster

Det var jag som skrev förra kommentaren. :S

2008-01-24 @ 21:24:44
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: keb

vi har oxå fått snö igen ,, undrar hur länge den stannar denna gång? :)

2008-01-24 @ 21:41:16
Postat av: keb

oj det tog tid innan jag h´fatta att det bilen som täcktes av snö
jag är nog inte så pigg än hahah

2008-01-24 @ 21:42:39
Postat av: Anna

Börjar känna mig risig,,,,det kom helt plötsligt.
Klart varför skulle jag vara den enda i familjen som klarar mig.
Är Arvid frisk?
Inte behöver ni komma imorgon om du har möjlighet att åka på Ikea, ni kan ju komma ngn annan dag.

2008-01-25 @ 13:50:04
Postat av: IBW

Läs kommentaren hos din syster. Känner mig lite klen och skall gå och lägga mig

2008-01-25 @ 18:57:53

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0