Tobbe trollkarl

..har trollat fram de flesta av mina bilder från Rhodos!!!  =)

Några av bilderna var förstörda (överskrivet minne) och bestod av smala remsor av fotot, men den stora mängden är helt OK, så gissa om jag är glad nu? Givetvis också väldigt tacksam!





Så ge inte upp om fotona försvinner, det bästa är att ha fler minneskort, för jag antar att det är fotona jag tog efteråt som har skrivit över en del av de försvunna (inte för att jag alls förstår mig på sånt här). Jag gissar också att jag inte hade fått tillbaks dem om minneskortet hade blivit avmagnetiserat som jag trodde, så passa Er för att ha kameran på eller vid högtalare!



Än en gång TUSEN TACK Tobbe! 


Kommentarer
Postat av: keb

Men så tur att du fick rädda korten ,nästan alla såna bilder vill man ju ha kvar!

2008-09-10 @ 23:24:53
Postat av: lotta

skönt att du kunde rädda korten, de vill man ju kvar och kunna titta pa i höstmörkret :-)

2008-09-11 @ 07:35:21
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Syster

Oj, vad bra! Men varför detta tjorv då? Vill ju inte hamna där fler gånger... att sakna sina bilder. Ingen formatering, radering eller avmagnetisering. Vad hade hänt?

2008-09-11 @ 08:24:29
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

Det är ingen som vet, mer än att det händer! M´s mycket fotointresserade arbkamrat "verifierade" oxå att sånt händer och varvar alltid med flera minneskort när det är viktiga bilder och han inte har möjlighet att tanka in i datorn inom snar tid.

2008-09-11 @ 08:33:54
Postat av: lena

Men!Vilken tur för det var ju så vackert på Rhodos.

Ja ibland kan ju under ske hehe:)Ha det så bra kram lena.

2008-09-11 @ 11:40:14
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: IBW

Bra att du hitta bilderna. Jag tror också på många små minneskort i stället för en stort.

2008-09-11 @ 23:19:25
Postat av: Myran

Hej....(Buhuuu) fortfarande kvar i Jgi, inga hästar än på gu vet när). Hårddisken kraschade för oss (om du minns) å´jag som har ALLA bilder där, hästarna, ungarna, livet i byn osv, man höll ju på att få spunk. Men till slut sa dom att den var intakt och allt är kvar. Så jag förstår känslan./// Kram M

2008-09-12 @ 07:54:31
Postat av: C

Jag fattade inte ett ord av allt det där tekniska du sa, Malin, (överskrivet minne, avmagnetiserat... huh???!!) Men det viktigaste är att du fick dina foton!!!



Tobbe är verkligen en otrolig trollkarl! Yippie!

2008-09-12 @ 19:04:51
Postat av: Ulla

Vilken tur att de flesta av dina bilder kunde räddas. Förstår att du nu är evigt tacksam mot Tobbe trollkarl.

2008-09-13 @ 17:06:45
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0