Curriculum Vitae

CV, referenser, bilagor, kort och långsiktiga mål, egenskaper, meriter, karriärsambitioner HJÄLP det enda jag vill ha är ett stimulerande jobb (fast det gör ingenting om det är välbetalt oxå).
 
Istället för otäcka baciller har jag nu fjärilar i magen, för imorgon skall jag på anställningsintervju!!
Jag har kommit till insikt med ett och annat efter denna förra intervjun som jag var på för ca en månad sedan, tex att:

- Det är inte bra att ordbajsa och berätta för mycket, typ allt och lite till
- Det är inte bra att sväva ut med svaren för mycket så att man till slut blir tvungen att fråga hur frågan löd
- Det vore bra att tänka efter lite vad man skall svara innan man gör det

Som person är jag helt enkelt lite väl spontan och öppen och när jag blir stressad så "skenar" jag i väg alldeles. Finns det någon därute som har en Valium att skänka mig före kl 10.00 i morgon?


Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till imån! Hoppas det går bra.

2009-08-13 @ 22:49:20
Postat av: Syrran

Jag tänker på dig...

2009-08-14 @ 09:49:18
Postat av: Annette

Jag förstår att jag är lite sent ute för ett Lycka till. Men jag håller tummarna i efterskott :-)



Kram Annette

2009-08-14 @ 14:59:56
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

Tack för lyckönskningarna, kändes bättre än förra intevjun i alla fall.

2009-08-14 @ 17:03:51
Postat av: Mrs. b

Hoppas intervjun gick bra!



Och att ni mår bättre allihop - magsjuka är verkligen urrrk...

2009-08-15 @ 13:52:53
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Anna

Detta missade jag, antagligen borta när du skrev.



VAR har du varit på intervju??? Spännande!

2009-08-16 @ 10:14:53
Postat av: Paula

Va spännande! Ja inte är det lätt att sitta i den tortyrkammaren, fast jag mest suttit på andra sidan, hihi

Att anställa personal var något jag sysslade med i slutet av 80-talet, till banken jag jobbade på, o attans va skoj det var!

Hoppas nu att det resulterar i att du får det du vill ha, och självklart, betalt efter din talang!

2009-08-17 @ 14:27:48
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0