Härliga helg

Låt alla världens telefoner ringa, jag e inte anträffbar.. Det blir en dag på stranden!

 



 



Fast nu blev det inte en hel dag, bara ett par timmar..sen började det åska och regna. Men härligt var det så länge det varade!

På kvällen fick vi gäster!! Sen tidigare så hade vi planerat att grilla med kusin J och sambo, men när vi hörde att vännerna M o L skulle passera stan med sin husvagn så bjöd vi givetvis in även dem.
 


Detta resulterade i en middag med trevlig umgänge kvällen lång!! Vi satt ute på altanen och surrade till 02 tiden!  

(Även en massa objudna surriga små gäster dök upp, men de lyckades vi skrämma bort med en makalös manick, tack och lov!)

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Vad mysigt med en dag på stranden!! Kul också att få gäster, vilket enormt husvagn!



~Livet i byn

2009-06-29 @ 08:03:54
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Lissen myser!

Ibland räcker det med några timmar på stranden.

Njutning som räcker.

Kul med sådana där spontana middagar med oväntat besök. Ha en skön dag!

2009-06-29 @ 08:55:06
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Myran

Tack för en trevlig kväll, vår otroligt värdefulla semestervecka kunde inte ha fått en bättre avslutning. Ni är de bästa av vänner! Kram

2009-06-29 @ 09:10:45
Postat av: C a m i l l a

Ha ha ha... ja, du ser.... "Det blir en dag på stranden". Men inte i dag tror jag, orkar inte en dag till. Jag önskar att det kunde komma lite regn och åska här också, så himla varmt nu. Puh!

KRAM!

2009-06-29 @ 11:33:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Spontana grillkvällar är riktigt trevliga. Har blivit några under våren/sommaren med grannarna!

2009-06-29 @ 12:43:51
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: rosalucia

Mysigt med grillkväll!!! (De där objudna surriga små gästerna kunde man ju dock vara utan...tyvärr är det invation av dem iår!)

Vi var på shoppingtur till Lule idag; men fasen vad de bygger å bökar istan...blää, dammet bara yrde...

Ha det!

2009-06-29 @ 14:49:31
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se
Postat av: ibw

synd att det inte var badväder, när ni var till oss, annars hade jag vissat en mysig strand för era

2009-06-29 @ 16:58:22
Postat av: Annette

Det låter som en jättemysig helg!

Vilken stor husvagn!!! Måste vara härligt med all plats.



Kram Annette

2009-06-29 @ 19:21:11
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Lena L

Nu har jag läst ikapp mig på din semester! Ni tog er mer tid till aktiviteter än vad vi gjorde, fast vi var iofs även på "jobbärenden"! Ha det gott och nu får vi hoppas på vackert väder här i norr resten av sommaren! Kram!

Postat av: Syrran

Jag var en av dem som ringde... men tänk vi hittade er i alla fall bland alla på stranden. :)



Efter bad fem dagar i sträck ons-sön tog jag igen mig ikväll i soffan. Zzz... Nu är jag laddad för morgonkvällens aktiviteter.



De surrande odågorna klarar vi oss utan. Här hos oss verkar vi skonade från dem. Skönt!

2009-06-29 @ 22:06:52
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

Livet i byn: Ja det var mysigt både på stranden och skoj att få gäster.

Lissen: Det blir inte så många stranddagar för oss per år, men så härligt när det väl blir av!

Myran: Tackar för senast!!

Camilla: Låter som du redan fått för mycket av det goda!? ;)

Sonja: Ja det blir nästan som bäst de spontana middagarna.

Rosalucia: Jag får för mig att de trista objudna gästerna är fler än vanligt, vi brukar inte känna av dem då vi bor rätt centralt.

IBW: Vi får förhoppningvis chansen en annan gång!

Anette: Ja helgen var toppen, längtar så efter att få vara ledig o spontan varje dag! Och husvagnen har jag "tiggt" om att få hyra, fast maken är lite anti att dra husvagn efter bilen.

Lena L: Har kikat in o läst om Er tripp och det är nästan så jag undrar om inte ni hade ett tuffare schema än oss!

Syrran: Ja lustigt att vi träffades i lördags, det finns ju många och långa stränder här i stan!

Mygg ja, jag som skrytit så i alla år att vi aldrig har mygg här. Det måste ha varit åskvädret som skrämde fram dem på nattkvisten!!

2009-06-29 @ 22:29:51

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0