Dagens höjdare

Höjdare nr 1

Var det efterlängtade besöket av Linda o sötaste Hugo på jobbet idag. Linda har jobbat hos oss i flera omgångar innan hon drog söderut för att plugga, skaffa man och barn. Numera är Linda min bloggkompis Lappshakira, besök gärna hennes härliga, personliga, spontana, galna och känsliga blogg (lämna gärna en kommentar så blir hon glad!!).

På kort tid har hon blivit en rutinerad bloggare som snabbt halar fram kameran och frågar om hon får ta en bild och varnar för vissa konsekvenser... ;-)

Själv glömde jag !! (hur det nu kan hända..) att plocka fram kameran (kanske senildemens) för att föreviga gulligaste Hugo och hans rara galna mor, så därför har jag stulit följande bilder från hennes blogg:


                     

Så kul att ni kikade förbi !! KRAMIS!

Dagens höjdare nr 2

Var myskvällen på tumanhand med min son. Vi har frossat chips, druckit läsk och myst under filten framför tvn, i lugn och ro!!! Nu har han somnat på soffan min lille prins. Dottern och maken är ute och partajar, på varsitt håll.
Det känns viktigt att man får rå om sina barn på tumanhand ibland, syskonkärleken kan vara rätt tröttsam ibland..



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för dom fina orden, dom värmde ska du veta!

Låter som att du har haft en mysig kväll. Här har det också frossats, så pass att jag är grymt äcklad av mig själv. Det kommer sitta fint med en GI-kur.

Nu blir det snart sängen för mig, imorgon bitti bär det av hemåt. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen. KRAM!

2009-10-02 @ 21:56:04
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Åsa

gillar din blogg lite ny här

Ni verkar ha haft en mysig kväll

Hoppas att vi kanske ses framöver

jobbet verkar inte var ngt för mig husvagn 5 dgr per vecka så det blir inget Banverket för mig troligtvis Kram

2009-10-02 @ 22:56:49
Postat av: Malin svarar:

Linda o Åsa: I mitt nya jobb kommer jag säkert att ha vägarna förbi Umeå framöver.

Åsa jag mailar dig! KRAMIS till Er båda!

2009-10-03 @ 10:30:49
Postat av: Malin svarar igen:

Föresten, kul Åsa att du kikar in här o lämnar en kommentar, hoppas att jag kan inspirera dig att starta en blogg så småningom, skulle gärna läsa om vad du pysslar med, se en bild av vovven, hästarna i stallet osv!! Dottern din kan hjälpa dig på traven!!

2009-10-03 @ 10:41:21
Postat av: mammakero

Visst måste man få egentid med alla personer i familjen. Så mys med gott under filten, framför TVn, låter helt enkelt underbart!

Jag har inte lagt märke till att du och jag börjat blogga under sommaren 2007! Kul!

2009-10-03 @ 11:04:44
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Vilken fantastiskt mysig dag! ♥

Hoppas helgen blir fortsatt fin. Jag trodde först att dottern och maken var ute och partajade tillsammans, men sedan såg jag att de var på varsitt håll. ;)

Kram!

2009-10-03 @ 11:32:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Ulla

Det lät som en sån där helmysig kväll ensamma bara modern och sonen...och chips det gillar jag.

2009-10-03 @ 12:00:40
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Sonja

Jo, man måste få vara två och två emellanåt med alla i familjen.

2009-10-03 @ 12:38:41
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Lena L

Vilken härlig dag! Jag fick hem min son från Luleå först vid 9-tiden igår kväll, efter en eftermiddag på Leos lekland, Max och annat skoj med en komis. Han var grymt trött kan jag lova, så det hanns inte med något fredagsmys för vår del! Får ta igen förlorad tid i kväll!

Hann du med en morgontur i morse?

Postat av: Annette

Härligt med fredagsmys.

Vilken liten gullig Hugo!!!



Kram Annette

2009-10-03 @ 20:58:32
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack! Det är ju du som har lärt mig ;)

2009-10-03 @ 21:31:00
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Syrran

Linda verkar vara en riktigt härlig prick!! Roligt att inspirera folk att börja blogga. Roligt att följa varandra. Avståndet spelar då mindre roll.



Noterade att du fastnat på bild tillsammans med Hugo på hennes blogg.

2009-10-04 @ 09:48:49
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0