Ögonblicksbilden




Kl 19.52 ikväll var himlen så här vacker utanför vårt fönster.

Imorse kändes inte världen lika vacker, när jag sent i farten cyklade i ösregn och motvind till jobbet och mobilen ringde nästan hela tiden.. (stannade inte för att svara)

Jag har lite svårt att vänja mig med den ständigt accelererande farten i ekorrhjulet just nu, så mycket övertid på jobbet, så mycket att hålla reda på plötsligt, basket-, fotboll-, judo- och danstider. Läxor skall tränas och väskor skall packas, skolgårdar skall underhållas osv..

Jag hänger inte riktigt med i svängarna.

Men i morgon ser jag fram emot en trevlig kväll m tjejerna på jobbet!


Kommentarer
Postat av: keb

härlig bild!

och tänk det är höst nu..

ni har iallafall haft en fin sommar här har det regnat massor

2009-09-02 @ 23:33:45
Postat av: Syrran

Ajajaj... det ekorrhjulet låter inge bra! Delegera snabbt som ögat lite av ansvaret.

Du är värd den tjejkvällen!! Njut!



2009-09-03 @ 08:25:05
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Sonja

Jag valde definitivt bussen igår morse, det finns gränser för min hurtighet. Men visst saknade jag morgonens cykeltur men tog igen det med en rask promenad på lunchen.

Njut av tjejkvällen!!

2009-09-03 @ 08:37:46
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Sonja

Förresten härlig bild...

2009-09-03 @ 08:38:27
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Myran

Fin bild!

Måste ha kameran när oftare känns det som.

Det där med ekkorhjulet känner man ju igen. Lite rädd för att någon/ något snart sätter en pinne i ekern bara!

2009-09-03 @ 09:17:57
Postat av: Paula

Hej! Låter bra det du skrev, håller tummarna!

Hur mycket kostade kortet att skicka? Jag använder ju inte mobil, så SMS är uteslutet, kanske kan man fixa på annat vis, för det är ju skoj att skicka kort med egettaget foto!

Ekorrhjulet ja, jag slipper ju, men följer dotterns bravader. Hon har nu beslutat att lägga sitt företag i malpåse (webdesign) för hon var aldrig ledig! Förutom halvtidsjobbet på djuraffär så satt hon helger och kvällar o jobbade med hemsidor, nu orkar hon inte längre! Istället väljer hon nu att gå upp i arbetstid till 75% och sen "vara ledig" dvs, ägna sig åt mannen och tre barn och två hundar! Det tycker jag är förnuftigt, livet går ju i olika perioder, med olika prioriteringar.

Hade vi bott närmare varann hade jag ju kunnat hjälpa till efter förmåga, å andra sidan brukar vi råka i luven på varann om vi umgås för tätt, hihi

Kramen

2009-09-03 @ 17:46:18
URL: http://paulaz.se
Postat av: ibw

Vaoooooo, vilken fin bild.

2009-09-03 @ 18:54:30

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0