Väder

                                                              Fotot är lånat fr Wikipedia.

I går morse vaknade vi till ett rejält brak. Det var ett herrans åskväder, mycket blixtar och dunder och meterorologerna pratade om ett superåskmoln.

Jag trodde att det var ryssvärmen som var på ingång som klart.se och yr.no hade utlovat Men det verkar som om vi blir snuvade på den även detta år.. :(

Inte så mycket jag kan göra åt det, jag kan i alla fall glädjas över att den värsta smärtan i min stukade tå har släppt, alltid nåt ;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ge inte upp redan...efter åskväder kan det ju bli hur varmt som helst......eller inte!

Kram ;)

2010-07-28 @ 13:07:34
Postat av: Camilla

Hoppas att ni också får en rejäl värmebölja, så att ni kan känna er nöjda med sommaren. Här har det varit lite svalare i en vecka nu, men det är bara skönt då man jobbar nu.

Börjar du nästa vecka?

Kramar!

2010-07-28 @ 18:52:21
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Ja, var tog ryssvärmen vägen?? Lika släppa den och istället njuta av dagar utan regn, de korta stunderna med sol och värmen som vi faktiskt fått... även om det är mulet.



Det nämndes i tidningarna om 30.000 blixtar i stan! Måste varit lite otäckt även om jag i normala fall inte är åskrädd.

2010-07-28 @ 19:38:02
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Sonja

Ja, vilket väder, becksvart blev det!

Och jag som hade barnen ensamma hemma den morgonen, tur att de inte är rädd åskan i alla fall!

2010-07-29 @ 17:38:17
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0