SUCK

                              

Alltså ibland är det lite jobbigt att vara jag, som idag då jag varit på tjänsteresa i Boden, en dag för tidigt.... och det listade jag ut först när jag kollade av almanackan innan jag skulle åka hem..

Och ingen sa nåt!

(Körde dessutom lite vilse när jag skulle köra hem och har även hunnit vifta omkull en kaffemugg när vi fikade med mina föräldrar..)

Slipper dock köra dit i morgon igen då mötet flyttades till Luleå.

Snälla rara bloggläsare, trösta mig, visst gör ni oxå liknande saker ibland?




Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaha.. förlåt. Men du är bara för härlig!

Även om jag brukar råka ut för saker titt som tätt så ligger jag hästlängder ifrån dig! Minns så väl när du åkte i tjänsten till huvudstaden med skor på fötterna.

2011-10-12 @ 21:22:20
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

HAHAHAHA SYRRAN nu fick jag mig ett gott skratt =) (vilket jag behövde), brukar inte du ha skor på fötterna när du reser i tjänsten ;-)

Jag vet vad du tänker på, men det var Umeå :)

2011-10-12 @ 21:27:13
Postat av: ibw

jag känner igen mig, jag kan också vara tankspridd.

2011-10-12 @ 21:47:13
Postat av: Pu's Kaffe

Hej!

Besök gärna min nystartade blogg där jag skriver om allt som har med kaffe att göra! :)

2011-10-12 @ 22:58:17
URL: http://puskaffe.blogg.se/
Postat av: Sonja

Ha, ha. Vilken kul historia SEN att berätta, säkert inte lika kul när man mitt uppe i det.

Nä, men neeeeej, gör ALDRIG några sådan tokigheter.... hur kan du bara tro det????

Syrrans kommentar om skorna du hade på dig, ehh, den skulle jag nog vilja höra....!

2011-10-13 @ 07:13:15
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Malin svarar:

Sonja: Jag tror syrran tänker på den gång jag åkte på tjänsteresa med olika skor. Jag minns fortfarande på din story m bussen o cykelhjälmen, den är bäst!

2011-10-13 @ 07:48:52
Postat av: Maria

Hi hi hhoo hihi... Alltså Malin...jag bara älskar dej ♥ Det är DU...Tänk vad många som blev glatt överraskade när du kom tidigare. Det gäller för dom att vara på alerten, man vet aldrig när du dyker upp =)

2011-10-13 @ 09:07:15
Postat av: Päivi

Fniss... Ja men du, vad skönt att höra att andra också kan vara lite smått "virriga" ;) Jag har tyvärr tendens att komma på för sent att missat ett möte... Nåja det har bara hänt en gång i år :D Då kom jag till mötet just när det avslutades...

2011-10-13 @ 13:00:01
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: keb

Alla kan göra ett fel kram Malin du är bäst!

2011-10-13 @ 18:14:42
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Nämen... hi hi... Så tokigt det kan bli ibland. :)

Jag vet inte hur lång sträcka det rörde sig om, men hoppas att du fick en trevlig utflykt i alla fall. :)

Jag är så där kontrollbehovsjobbig, så jag kontrollerar alltid allt hur många gånger som helst. Ibland kan det ju tydligen vara bra. ;)

Kram på dig!

2011-10-13 @ 21:28:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: paula i pörtet

Haha tokfia, det är så när man har mycket i tankarna, man är kreativ och duktig och gör femton saker samtidigt....då kan det bli kortslutning i systemet!

Va trist för grabben att blir sjuk till födelsedagen, hoppas han redan mår mycket bättre!

Kramen

2011-10-16 @ 16:34:10
URL: http://paulaz.se
Postat av: Hus9

Hahahaha.......(förlåt) men fick verkligen ett gott skratt. (tillsammans med min syrra) jag känner dig inte så väl idvs om det är något typiskt dig men roligt var det o finkänsligt av dina kolleger som inte sa ngt. Många kramar H



P.s. Sådant händer pga att man har många bollar i luften. Vilket du säker har för tillfället.

2011-10-16 @ 21:47:50

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0