Award

                         

Bilden på awarden kommer från Paula som skickar en award till alla sina bloggvänner, men jag har oxå fått en award av Lena som innehöll samma frågor att svara på. Så här kommer mina svar:

Varför började du blogga?


Jag hittade av en slump en inspirerande blogg som en gammal bekant har och via henne hittade jag fler inspirerande bloggar och plötsligt utan att tänka efter särskilt mycket så hade jag plötsligt lagt upp en egen. Jag har alltid gillat att pyssla med foton och bloggande har blivit  ett nytt sätt att använda mina digitala foton och samtidigt skriva lite dagbok om mig och min familj. Att man sen får kontakt med andra bloggare är en extra bonus som gör det extra roligt.


Vilka bloggar följer du?

Jag har 29 inlagda prenumerationer på Bloglovin, men långtifrån alla skriver aktivt. Det är en blandning av mina vänner och släktingars bloggar, bloggare man trivs lite extra hos som man blivit bloggvän med och andra som man kikar in lite mer anonymt hos, de som har tusentals läsare. Alla ger mig inspiration på något sätt.

Favoritfärg?

Gillar många färger och favoritfärgen ändras ofta. Jaust nu gillar jag blått i olika toner, tex turkos och petrolblå.

Favoritfilm?

Har eg. aldrig varit ngn stor filmfantast, läser hellre böcker. Kan faktiskt inte komma på ngn särskild film som jag vill kalla favoritfilm, för en sådan vill man väl se flera ggr? Det finns dock en tv-serie som jag har på DVD som jag älskar och har sett ett par ggr, Stolthet och Fördom av Jane Austen.


Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?

Jag är sugen på Kroatien. Det verkar vara vackert där och så gillar jag sol och värme.

Den jobbiga biten med dessa awards är att man skall välja ut några bloggvänner att skicka den till, men jag gör som Paula, skickar den till alla Er som jag brukar kika in till. Så den som känner sig manad att haka får gärna  föra vidare stafettpinnen.   

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lena

Önskar dig en fin hösthelg!

//Lena

2011-09-16 @ 21:53:48
URL: http://bloggissoder.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0