Midsommarafton

 
För första gången någonsin har vi firat midsommarafton hemma i stan! Och visst var det också mysigt. Vi åt sill-lunch på altan, grillat till middag och efterrätt sent på kvällen. Inga gäster hade vi heller men vi umgicks lite med våra trevliga grannar på kvällskvisten. Vädret var hyfsat soligt men inte så jättevarmt.
 
Emma föddes på midsommarafton 1997, så den aftonen firade jag på Bodens BB, andra ställen vi firat på sen vi fick barn är: Stugan (flest ggr), svärmor/farmor, Bredäng, Skansen, Arlanda, Calella och Råneå.
 
Sen jag skrev här sist har vi hunnit vara till London, inlägg kommer, nån dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Ser ut som om ni haft en lugn, skön och fin midsommar! Ha en fortsatt trevlig helg, och jag ser fram emot att få se bilder o läsa om London!
Kram fr Ninnie

2013-06-22 @ 13:37:58
URL: http://www.ninni-e.blogspot.com
Postat av: Lissen

Vilka fina bilder, så midsommarglad känsla i dom.

Mina midsommrar brukar bli lite olika, ni verkar ha haft en fin, fast ni ändrade lite på traditionen.

Kram
Lissen

2013-06-22 @ 18:14:54
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: morsan

fina bilder,söt ulltuss,ser mysigt ut.

2013-06-23 @ 13:20:12
Postat av: mammakero

Jättemidsomriga bilder! Midsommar 1997... då var vi i Dalarna till midsommar och yngsta dottern hade fyllt ett år och en och en halv månad...
Vår midsommar i år var ovanlig. Alla andra år har vi haft fullt med folk omkring oss och massor av aktiviteter. I år var det jag och maken. Det enda vi gjorde då var att packa picknick korg och cykla till beachen. Där låg vi och softade i några timmar innan de mörka molnen tog över himlen.

2013-06-24 @ 21:58:05
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0