Tidig sommar

 
I hela 2,5 vecka har vi fått njuta av bästa sommarvädret det är lycka det! Lycka är också att barnen snart får sommarlov. Det har varit ett slitigt år kan jag lova.
 
Ikväll har 9orna på Emmas skola avslutningsfest på Hotell Norkalotten. Emma och hennes kompis håller på att fixa sig fina.
 
Maken har kommit en bra bit med bygget av farstukvisten, med bra hjälp från "vår" snickare förstås. Det kommer att bli jättebra. Bilder kommer när det är klart.
 
Annars har det varit en hel del fotboll med sonens lag, det har varit ljusglimtarna i skolhetsen.
 
Idag har jag VABat med Arvid. Oftast brukar han VABa själv, men jag är inte frisk själv heller. Har varit risig mest hela helgen. Nu i skrivande stund känns det som om jag är på bättringsvägen. Hoppas, det är stressande att vara borta från jobbet.
 
Lycka är också att äppelträdet står i blom!
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Det måste kännas skönt att Emma går ut 9an. Då har ditt läxläsningsslit gett verkan! Det är tydligen en jobbig förkyldning den som kommer nu...

Svar: Ja det känns skönt att det blir sommarlov. Om allt slit gett den verkan vi önskar återstår att se när intagningarna till gymnaiset är klara. Ja usch den här förkylningen var inge kul alls :(
Malkin

2013-06-03 @ 20:28:53
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Camilla

Grattis till fint väder, men mindre roligt med förkylning och sjukdom. Krya på er ordentligt nu. Hoppas att sommaren innebär ledighet och återhämtning för dig. När åker ni till London?
Kram kram!

Svar: Ja usch det är inge kul att vara sjuk, man får vara glad att det inte är ngt allvarligare iaf! Blir ingen cykling innan jag är piggare :( London är inte långt bort!Kram till dig med!
Malkin

2013-06-04 @ 13:40:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0