Lite allmän vardag

 

Här kommer en snabb uppdatering om vad som är på gång i la familia.
 
Arvid är sjuk, ont i halsen och då kommer förkylningsastman som ett brev på posten. Basketsammandraget på söndag ligger lite risigt till :(
 
Arvid hoppade över den individuella delen vid skolfotograferingen. Detta ledde till att jag lyckades övertala honom så jag fick fota honom istället. Billigt o bra ;-)
 
Maken verkar trivas på sitt nya jobb, ja de har rent utav skitkul på jobbet, hihi.
 
På mitt jobb är vi många som hänger löst, det känns faktiskt lite som Robinson, vem blir utröstad idag typ.
I morgon ska vi i alla fall ut och fröjda oss med en After Work och nästa vecka så genomförs den planerade konferens trots alla förändringar som är på gång.
 
Till helgen ska jag göra studiebesök när en fotograf från Fotoklubben ska fota i studio. Vill gärna lära mig lite mer om studiofotografering och ljussättning.
 
Och så sparade jag det bästa till sist, det som glatt mig mest under de senaste veckorna. Det går jättebra för Emma i skolan!! Hon som hade det så tufft i 9an verkar ha hittat sin grej! (Vårdlinjen) Numera sköter hon allt skolarbete på egen hand och vet ni, på två prov i medicin skrev hon till och med A! 
 
Det är lycka det ♥ 
 
Önskar jag hade fått ladda upp ett foto på henne i detta inlägg, men hon är vääääldigt restriktiv med det..
 

Kommentarer
Postat av: Sonja

Kul för Emma, ert slit börjar betala sig! Härligt!
Besökte sonens skola igår och det verkar vara bra där.

Svar: Ja det känns bra att hon är på rätt spår nu. Det har underlättat väldigt mycket för mig.
Kram
Malkin

2013-11-22 @ 07:19:51
Postat av: Marianne

Tror jag lejer dig som skolfotofotograf nästa år. Så roligt att Emma hittat rätt. Men det är också en kul inriktning. Jag vet...:)

Svar: Javisst jag kommer :D
Malkin

2013-11-22 @ 10:31:12
URL: http://mariannesturk.blogg.se
Postat av: Maria

Jättefint kort, garanterat bättre än skolfotogafens.
Emma har nog verkligen hittat rätt! Förstår lyckan <3
Sitter här och fryser i Ånge...Kram

Svar: Hoppas du är på väg hem nu när jag skriver detta ♥
Malkin

2013-11-22 @ 15:42:46
URL: http://mariajr.blogg.se
Postat av: mammakero

Men vad roligt att hon hittat sin nisch! Jättefint porträtt på Arvid! Du är duktig du! Vilken tur att maken trivs på nya jobbet, hoppas nu bara du får mer arbetsro på ditt jobb... Klart Emma är restriktiv! Tjejer har ett enormt tryck på sina utseenden, Hanna är likadan.

Svar: Tack finaste du! Vi får väl se hur det blir med arbetsron... jag får kanske får ro att jobba hemma framöver istället. Tjejer i unga år har ett hemskt tryck på för många fronter känner jag.
Malkin

2013-11-24 @ 14:29:48
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Lena

Jag tror nog ditt foto blev bättre än vad skolfotograferingen hade blivit.
Vad kul att det går bra för tjejen!
Ha de

Svar: Tack så mycket!
Malkin

2013-11-24 @ 19:29:20
URL: http://www.bloggissoder.blogg.se
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Superfin bild:D

Svar: Tack!
Malkin

2013-11-30 @ 21:34:30
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0