Nu är det HÖST

Sommaren gjorde verkligen sitt bästa och höll ut i det sista. Men nu är den här på riktigt. Välkommen höst. 
Det fina med de ruggiga och regniga dagarna är att man kan kura lite mer inomhus. Och när resten av familjen bänkar sig i tvsoffan startar jag gärna datorn en stund. Har kommit igång lite smått med Photoshop Elements igen.
 
 
Klonstämpeln är bra om man vill klona bort något, men man kan också lägga till. Eller varför inte lägga till ett blad till fast i en annan nyans?
 
 
Fotobokstäver är en personlig favorit. Nej nu ska jag leka vidare och se om jag hittar något annat skoj att testa.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så kul att fixa och trixa med bilder! Här är det ingen höst än, vi har suttit och solat i linne och shorts i dag - igen! Kanske cykling till jobbet i morgon?!
Kram!

Svar: Härligt för er som fått behålla värmen ett tag till. Nu är det bara 5 kvar!! Har jobbat på bra ihelg.

Kram
Malkin

2013-09-21 @ 22:22:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Vad kul grejer du hittar på i Photo Shop..!

Svar: Ja ibland händer det, dels att inspirationen slår tlll och att programmet gör som jag vill.
Malkin

2013-09-22 @ 14:36:27
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: mammakero

Vilket fint trix du gjort i photoshop! Gillar alla bilder!

Svar: Jag blir glad av minsta lilla framgång, roligt att du gillade bilderna!
Malkin

2013-09-22 @ 20:50:57
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Maria

Så bra att ha en vän som är så duktig på bilder. Framför allt att du tycker det är så kul. Blir lite avis på din hobby.

Mina minnen från sommaren kommer att vara super. Fint och härligt in i det sista. Helgen i er stuga bidrar.
Välkommen höst!

2013-09-23 @ 08:01:42
Postat av: paula i pörtet

Hej, det verktyget har jag inte använt. Fast nu för tillfället redigerar jag i ett enklare program utan finesser.
Regn och rusk, var finns det? Saknar en massa svampvatten jue, SMHI bara lovar och lovar men håller tunt, har förstått att det mesta hamnat uppe hos er. Här är soliga dagar men också blåsigt, bra det, så slipper man insekterna.
Ha nu en fin höstvecka, du har verkligen ansträngt dig för att inte ge efter för höstdepp!
Kramen

2013-09-23 @ 18:54:16
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0