Stugmys!!

Det är något fel som är trasigt med min blogg. Det går bland annat inte att göra mellanrum längre.
                                    
Bilderna är i alla fall från helgen som gick, mysigaste helgen på länge. Vi har varit i stugan och ätit surströmming med min familj, mor och far, bror, syster med pojkvän och våra vänner Maria o Lars med barn. Förutom surströmmingsmiddagen i vår mysiga grillstuga så hade vi skyttetävling och bastubad (såklart - vår stuga är ju i Tornedalen).

Under bilden från lunchen på altan ser ni Maria och under henne är min bror som blev totalsegrare i skyttetävlingen. Och jo det är jag som är på fotot under brorsan. Det gick bra för mig också :)

Testar att koda lite med HTML och då får jag till mellanrum, lite kul faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Malin själv

Verkar vara fler som har samma problem ser jag på Forumet på blogg.se

Så hoppas det löser sig snabbt!

2013-09-16 @ 20:55:28
Postat av: mammakero

Vilka härliga bilder från ett stugmys som ser helt underbart ut!

Svar: Ja det var riktigt mysigt!!
Malkin

2013-09-17 @ 06:52:30
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Maria

En riktig batteriladdar-helg i er stuga. Synd bara att tiden går så ruggigt fort.

Men vi hann med rätt mycket ändå. Bara det att grabbsen fiskade var rätt skoj, å fick fisk dessutom!!! Är rätt stolt över mitt morgondopp ;)

Jag ser ut som en skogsmulle...hi hi!

Tackar <3

Svar: Jag synd att man alltid ska stressa vidare till något annat. Men vi hoppas ni kan komma fler ggr! Ja du ska vara stolt över ditt morgondopp - modigt!I vår stuga är det precis rätt stil, dvs skogsmullestilen. :)
Malkin

2013-09-17 @ 06:58:42
Postat av: paula i pörtet

Nu har du satt dig i respekt minsann, det där såg proffsigt ut, se upp Wallander och Co!
Härligt med en hösthelg i stugan, sånt gillas! >Här trillar bladen ner nu, skulle gärna njutit av färgprakten längre, men vad gör man?
Kram

Svar: Proffsigt? Jo ja tackar jag :)Ja vad gör man, bara acceptera naturens skiftningar.
Kram
Malkin

2013-09-17 @ 16:19:47
URL: http://paulaz.se
Postat av: Marianne

Verkar vara så mysigt i stugan. Jag lovar att titta förbi nästa sommar. Om inte du är där så kanske dina föräldrar är där. Kul att se lillebror. Har inte sett honom sen han var liten lintott.

Svar: Ja det är mysigt i stugan och jag hoppas att jag är där när du kommer och hälsar på. Att mamma o pappa är där är en högoddsare :) Ingemar var ju på släktträffen i Koivumaa!
Malkin

2013-09-17 @ 18:53:23
URL: http://mariannesturk.blogg.se
Postat av: Camilla

Det ser jättemysig ut! Och somrigt!
Ja, men fy för att prova glasögon - jag får ångest innan jag kliver in i butiken nästan... men nu är det gjort och de bruna bågarna är beställda. Tack för goda råd. ❤
Kram!

2013-09-17 @ 21:11:26
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: paula i pörtet

Åter helg, hoppas du får en fin en! Vi har varit på ännu en kolmiletändning idag och imorgon inviger vi ett nytt naturreservat i kommunen. Allt för att fylla tiden då svampen uteblivit. Men ni, ni har fått regn så det räcker och blir över, tänk vad orättvis fördelning!
Kram och fortsatt trevlig helg

Svar: Alltid skönt med helg även om det är en regnig sådan! Ni är duktiga på ta er ut när det händer ngt i omgivningarna! Kram
Malkin

2013-09-21 @ 19:14:40
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0