Mera korgboll

Det blev ännu en helg i baskethallen, men det är ju så roligt!! Extra roligt den här helgen var att mina föräldrar också kom och tittade på när Arvid spelade. Jag tror att även dem tyckte det var roligt. De hade bara tänkt se en match, men de stannade och såg en till :)
 

 
Killarna har spelat och kämpat jättebra. De vann alla sina matcher utom semifinalen där de förlorade med ynka 4 p mot Lule City. Och våran lilla gosse har gjort poäng i alla matcher. *stolt mamma*

Nu är alla matcher och cuper över för denna säsong med basketen, men jag tror att de fortsätter att träna ett tag till. Hoppas att alla killar fortsätter nästa år, vi trivs så himla bra med hela gänget runt laget.
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilken duktig kille du har! Förstår glädjen i att vara med och titta, när det går så bra!
Förresten hur går det för dottern? Trivs hon fortfarande?

2014-04-02 @ 19:50:25
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: paula i pörtet

Hej, i Finland heter det korgboll och inte basket. Jag hade problem med många ord när jag flyttade hit till Sverige, många av dem idrottstermer.
Tack för din varma omtanke, ibland känner jag att jag inte bara kan skriva hurtfriskt i min blogg när det inte känns så. Då blir det liksom inte ärligt. Utan att älta personliga saker för mycket så vill jag ändå vara sanningsenlig med mitt mående.
Det vänder nog igen, frågan är bara när..
Kram från pörtet

2014-04-02 @ 20:35:36
URL: http://paulaz.se
Postat av: Decdia

Stolt mamma och morföräldrar! Bra kämpat!

2014-04-02 @ 21:57:54
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej och tack för din hjälp!
Nu har vi rett ut det där med Scilla. En Rysk blåsthärna ÄR en Scilla. Tack för hjälpen.

Vilken duktig kille du har. Visst är det roligt att vara en stolt och mallig mamma? Hihi!
/P

2014-04-02 @ 22:16:57
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Maria

Grattis!
Visst är det lite extrakul när mormor och morfar också är med. Det tycker jag. Fina bilder!

Svar: Ja man hoppas det sporrar dem att komma fler ggr :)
Malkin

2014-04-04 @ 09:53:46

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0