Hästhoppning

.. som sagt jag tar alla chanser jag får för att utveckla mig inom fotografering. I lördags fotade jag en tjej på en hopptävling här i stan.
 
Här kommer det stiliga ekipaget in på ridbanan, skulle gissa att dem hade fjärilar i magen.
 
 
Värmer upp innan start.
 
 
Det blev en vägran redan på första hindret.
 
 

Andra hindret flöt på fint.
 
 
Men vid det tredje hindret då tog det riktigt tvärstopp..
 
 
.. och det var bara tjejen som hoppade över hindret, ensam.
Hon såg inte så glad ut när hon med bestämda steg marscherade ut från ridbanan.
 
 
Trodde inte hon skulle vara sugen på att ta planerade porträtt efteråt, men det ville hon.
 
 
 
Och det ser då ut som dem var goda vänner efteråt också.
 
Det var en fotografering med svåra förhållanden, asmörkt i ridhuset och ute var det för mycket ljus. Nå alltid lär man sig något!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken utmaning, mörkt inne ljust ute. Men bilderna blev ju hur bra som helst!!!

Svar: Haha jag vet inte det, men helt ok efter omständigheterna iaf. /Kram
Malkin

2014-03-27 @ 13:33:41
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Päivi

Vet inte vart mitt namn försvann i föregående inlägg. För jag fyllde ju i det! :) Eller.... :D :D

2014-03-27 @ 13:34:28
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: mammakero

Vilka fina bilder!!! Att du kunde få dem så ljusa och klara på det stora avståndet! Bra jobbat!

Svar: Tackar o bockar!
Malkin

2014-03-27 @ 15:45:43
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Maria

Ytterligare en påminnelse att det inte alltid blir som planerat speciellt inte med djur ;)
Men jag tror att det kan vara nästan lika roligt med bilder när det inte går som man tänkt sej. Fina bilder.

2014-03-31 @ 09:40:00

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0