Klas o Klara

Hej hopp dagboken
 
Veckorna bara rusar förbi och jag hinner långt i från berätta allt som vi har glädjen att vara med om. Förra helgen fick vi till exempel vara med när våra kära vänners fina son Klas konfirmerade sig.
 
Som alltid är det en högtidsstund att besöka kyrkan, det händer verkligen inte ofta. Och som min egen bonus, så fick jag leka lite fotograf.
 
Så här fin var Klas i sin konfirmandkåpa med den intensiva nyutslagna grönskan som bakgrund.
 
 
Till min glädje ville Klas även ta lite porträtt efteråt. Lycka är att ha frivilliga "modeller"  framför kameran!!
 

Vi fotade även utomhus, men det var lite besvärligt med det starka ljuset. Lite senare fick jag även fota Klas kusin Klara, då hade ljuset blivit lite mindre intensivt och det var lättare att fota.
 
 

Klara var en naturbegåvning framför kameran, hon poserade så vant och naturligt, jag måste säga att nästan alla bilder blev bra! Detta är två av mina av mina favoriter.

Sen tog Maria en bild av fotografen själv i action..
 
 
Tack för att vi fick komma ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefina bilder på våra barn. Vi kanske blir riktiga modellproffs allihop, du kommer inte att få göra annat än fota oss ;)
Ge oss lite tid bara!

Svar: Det ser jag fram emot :)
Malkin

2014-06-01 @ 08:03:41
URL: http://mariajr.blogg.se
Postat av: mammakero

Så fina porträtt! Jättekul att se fotografen själv in action!!

Svar: Tackar, ja jag tänkte att jag kunde bjuda på mig själv lite, med min roliga style.
Malkin

2014-06-01 @ 12:38:18
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0