Shit redan advent!

 
Oj oj oj vad tiden rusar, nu snurrar lp-skivan (livet) så fort att det snart är risk för urspårning!
 
Första advent idag. Vi har varit  tillsammans med syrran, mamma och pappa och firat brorsans flicka som fyllde 10 år i torsdags.
 
Samma dag fyllde även en av mina käraste väninnor år, henne firade vi i fredags med ett mysigt bad i deras nya utespa. Vi blev även bjudna på Cava, smörgåstårta och vanlig tårta.
 
Lite adventsmysigt har vi också fixat här hemma så klart.
 
Dammade till och med av min kamera för att fota en annan av mina kära vänner ekorren.
 
I morgon går vi in i december med allt som det innebär.
 
Kram alla tappra som hittar hit ♥
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilken härlig vinter/julkänsla det var i bilden! Dessutom är ju ekorrar så himla söta med sina pigga ögon och härliga svans!
Ja, jösses vad tiden forsar iväg!
Här gäller det att ha tungan rätt i munnen...
Den bilden E hade lagt ut, hade jag inte sett förr! Vilken advent det var det året den bilden var tagen! Alla bilder jag tog då, försvann när datan kraschade någon vecka senare...

Svar: Ja verkligen och nu har trycket i tidsforsen ökat på ännu mer!
Kram
Malkin

2014-12-01 @ 07:00:26
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: null

Vilken vacker bild!

Här känns det inte riktigt som december, men inte mig emot ;)

Kram

Svar: Tack!
Malkin

2014-12-01 @ 17:37:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Paula i pörtet

Visst hittar vi hit, du är ju så duktig på att hälsa på mig!
Jag har allt sett fotobevis på firandet jag, "ler" o gissa om jag blev avis. Vi hade planerat att gå på spa på båten, men sen kom verkligheten ikapp. Fanns det tid att basta, simma, slappa, torka o fixa håret? Svar: njae egentligen inte. Fast, lite lättja var det allt, det var betydligt enklare att sitta på krogen o glo på alla danslektioner!
Kramen

Svar: Ja det var så trevligt med lite spa i all vardags och julstress!! Kram
Malkin

2014-12-01 @ 19:03:03
URL: http://paulaz.se
Postat av: Maria

Så glad att ni kom på fredag. Det lever jag länge på...

Svar: Jag med ♥
Malkin

2014-12-01 @ 19:32:51
Postat av: Paula i pörtet

Bara för att...
trevlig andra advent, snart knackar julen på dörren, och idag har första snön landat i Säfsen!
Kramiz

Svar: Tack finaste Paula ♥
Malkin

2014-12-05 @ 19:17:41
URL: http://paulaz.se
Postat av: Camilla

Bilden är underbar! Roligt att du slänger in ett inlägg här ibland, jag saknar dig.
Hoppas att julstöket är under kontroll. Spinningen verkar då verkligen vara under kontroll i alla fall. Duktig du!
Kram!

Svar: Nu har jag bloggat julstökets status! Ja spinningen är nog min passion just nu :)
Malkin

2014-12-05 @ 22:38:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0