Arvid vår Glada(n) kille

Det kan vara sista året som Arvid tränar och spelar basket, jag hoppas inte det. Men han är mer intresserad av  fotboll och nu när dem har chans att träna fotboll även under vinterhalvåret så blir det kanske lite för mycket. Jag har varit slö på att ta med mig kameran denna säsong, men igår gjorde jag det. Så här kommer en hel serie av Arvid in action.
 
 
 
 
Fotomässigt är det roligare att fota fotboll, det är så mörkt i baskethallarna att man måste vrida upp ISO så mycket att bilderna blir brusiga och trista.
 
 

Kommentarer
Postat av: Paula i pörtet

Härliga actionfoton på killen! Bra att du fotar nu så ni har minnen ifall han skulle sluta...
Och grattis till 90-åringen! Skulle jag leva så länge skulle jag säkert också kunna titulera mig gammelgammelnånting. haha
Men i min släkt blir vi inte så gamla, så det är inget jag räknar med, att ha fått bli gammelfarmor är nog för mig, och tror det är rekord i släkten också
Ha en fin vecka, hoppas solen skiner på dej
Kramen

2015-02-08 @ 20:07:00
URL: http://paulaz.se
Postat av: Maria

Härliga idrottsbilder. Jättefina bilder att kolla på senare i livet!
Saknar att vår grabb inte spelar basket mer!

2015-02-11 @ 07:19:10
Postat av: Camilla

Vilka bilder! Du är grym!!!
Blir alltid lika glad då jag hittar ett nytt inlägg här.
Kram!

2015-02-15 @ 15:26:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Anna

Du glömde ta med lukten också! Jag menar, lukten i en gammal jympa hall :D Tycker bilderna blev härliga!

// Anna

2015-03-22 @ 14:22:45
URL: http://annalundberg.org

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0