2015 Nytt år - nya möjligheter

..men gammal tulpanbild..
 
 
Med bloggandet och fotandet går det trögt även detta år, men vem vet, plötsligt vänder det??
 
Jag tror i alla fall att detta år kan komma att bli ett spännande år. Det finns en del att fundera över, men inget jag kan berätta om än i alla fall.
 
Annars? Jag tycker fortfarande att det är roligt med spinningen, målet är minst 2 gärna 3 pass i veckan :) Sen blir det mycket basket och fotboll med Arvid och det är bara kul! Fotboll är roligast om man frågar Arvid.
 
Vintern har varit ömsom kall och ömsom mild.. de senaste dagarna har varit riktigt kalla, ner mot -25. Sen har det snöat mycket, så pass mycket att gubben har investerat i en snöslunga, hoppas att även jag lär mig ratta den :)
 
Julen var lugn och mysig och jag var långledig, 13 hela dagar i ett sträck och så några till på det. Nyårsafton var trevlig, vi valde att äta hemma med båda barnen, sen träffade vi en familj (och deras gäster) före 12-slaget och en annan familj (och deras gäster) vid 12 och efter tolvslaget. Vid 04 snåret traskade vi hemåt. Riktigt trevligt nyårsfirande!!
 
Nä nu ska jag natta våra gulltussar, sen lär det inte dröja innan jag nattar mig själv också..

Kommentarer
Postat av: Maria

Man skriver när man har lust...så är det!

Tror våren är här fortare än man nästan kan önska. Du kanske får ett riktigt spännande år...å du, man lever bara en gång ;)

2015-01-14 @ 16:35:21
Postat av: Paula i pörtet

Satt i lugn och ro vid datorn och plötsligt bara fanns du där, i skallen på mig! Kom på att jag inte sett/hört av dig på länge! Kikade in på FB men där hade inte mycket hänt, så jag ilade vidare hit, och puh, här fann jag ett livstecken, så skönt! Förstår att det kan ligga spännande saker i horisonten, tids nog får väl vi höra vad som är i görningen. Kram och god fortsättning. Vi har busväder, and I LOVE IT

2015-01-15 @ 17:16:51
URL: http://paulaz.se
Postat av: Paula i pörtet

Hej! Vi har en yrkeschaufför i byn, han kör främst skolskjuts från byarna och även en del färdtjänst. Varje morgon lämnar han en vägrapport på Facebook, du må tro att det är populärt! Skulle ni också ha, fast det hjälper ju inte att köra försiktigt alla gånger, ibland måste man gasa på för att inte fastna, i allafall i vår backe upp till mig. Och idag var det läge, exet ringde o frågade om det gick att ta sig upp och jag var mycket tveksam. Medan vi pratade kom plogbilen, vilken tur!
Kram från kramsnön

2015-01-29 @ 14:23:31
URL: http://paulaz.se
Postat av: fia

Nu var de längesen jag va här .
Hoppas allt är bra .
Detta med bloggande får man ta med ro .
ser fram i mot inlägg när du känner för det .
kram

2015-02-02 @ 11:55:35
URL: http://fiasdrommar.blogg.se
Postat av: Lissen

Skönt med känslan att det ska bli ett spännande år, Malin.
Jag har kommit igång med träningen bra och imorgon blir det spinning och core.

Med foto är jag i en fas där det står still.

Ha det så gott

2015-02-02 @ 21:41:07
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Paula i pörtet

Hej, tack för omtanken, min rygg mår mycket bättre. Tror det var ett anfall av något slag, av njursten eller rentav hemorrojder, för jag blödde förfärligt från ändtarmen...Men, nu mår jag ganska prima och hoppas jag inte får några fler känningar..
Ha det gott däruppe bland snöhögarna, jag var ute med sparken vid fem och det var ännu inte mörkt! Snön gör underverk och dagarna blir också längre nu, så himla härligt
Kram

2015-02-03 @ 17:28:18
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0