Ringar på vattnet

När man börjar renovera i ett hörn hemma brukar det bli följdeffekter. Nu när vi har en fullstor frys i köket tänkte vi försöka klara oss utan den gamla stora otympliga frysboxen som vi haft i källarhallen. Istället så fick jag äntligen en liten kontorsplats i huset, så nöjd :)
 
 
Tidigare stod skrivaren på en pall i matrummet, och pärmarna hade vi i ett skåp i sovrummet osv.. Nu har jag någonstans att samla allt på, en liten hörna där jag även kan sitta och pyssla med fotona utan att solen ligger på skärmen från alla håll.
 
Ibland faller bitarna på plats :) 
 
En annan ring på vattnet är mitt önskemål om en ny huvudgavel till sängen, inte i tyg denna gång. För precis som Paula varnade mig när vi tillverkade en sänggavel med tyg är att man måste klä om dem då och då.. även om man tvättar håret ofta ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det där blev ju en perfekt liten hörna för dig. :) Jag håller med - ju mer man rustar, ju mer annat ser man. Nu har vi dock lugnat oss lite, men vi ska fortsätta med tapeter i vardagsrummet och nya dörrar i hallen så småning om.
Håller verkligen tummarna för att det är något högst tillfälligt med ditt onda knä. Jag kände av mina knän då jag gick på spinning mycket förut och speciellt på pass där man stod mycket och cyklade. Då jag trappade ned försvann det. Det kanske helt enkelt är överansträngning?
Kram och trevlig helg!
PS! Jag hade cirka 500 st foton kvar på minneskortet till kameran, så jag kunde ladda in dem igen. De flesta, bästa hade jag sparat där. Puh!

2015-05-29 @ 22:09:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: mammakero

Härligt att dessa ringar blir så bra som denna! Skönt med en komplett kontorsvrå, så man slipper se vissa tråkiga kontorsvaror jämt! Snyggt och stilrent inrett!

2015-05-30 @ 11:14:56
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: ronja

fint!

Postat av: Paula i pörtet

Inga dalblå hyllor i datahörnan? Nehe, bara vitt och svart...allt är som det ska med andra ord!
Det är som när jag städar här hemma, när jag väl börjar gno så ser jag skiten överallt! Fönsterputsen har fått vänta, dels pga ständigt regnande, dels för att jag gjorde illa vänster handled för ett tag sedan då jag hjälpte till att rasta grannens jyckar. Rädd hund, krumbukt och hopp och drag i koppel o vips knäckte det till...inget brutet dock!Har jag sagt så kloka ord som du påstår? Ha nu en fortsatt skön helg, hörde att det var kallaste blötaste maj uppe i Norrland på flera hundra år!
Kramen

2015-05-30 @ 18:36:50
URL: http://paulaz.se
Postat av: JUNITJEJ

Vilken fin kontorsplats!

Svar: Tack :)
Malkin

2015-05-30 @ 19:12:18
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Lissen

Underbart när saker äntligen kommer på plats. måste kännas som ett stort lyft.

Har aldrig fotat ett bröllop. Känner mej inte tillräckligt kunnig. Hoppas lära mej mer.

Svar: Ja usch ja, fota bröllop är ett stort ansvar.
Kram
Malkin

2015-06-07 @ 21:41:01
URL: http://lissento.blogg.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0