Att äta och dricka i London

Att slippa planera, handla och laga mat. Att slippa tänka på matallergier och ta hand om disken. Att bara välja restaurang och sätta sig till bords och beställa det man själv vill äta och dricka. Att ta del av det fantastiska utbud från världens alla hörn som London har. Att äta och dricka gott. Det är LYX för mig!
 
 
 
 
ATT DRICKA en pint på puben är ett måste! Och nog kunde man dricka lite svensk Rekorderlig cider om man ville det ;-)  Sen blev det ngt glas vin till maten, vatten att fukta strupen med efter gymmet, shoppingturerna eller promenaderna. Och så kaffe förstås, helst Caffe Latte för mig!
 
 
ATT ÄTA, och som vi åt! Frukostarna (se förra inlägget), fish and chipslunch på puben, trerätters på hotellrestaurangen Scoff and Banter, Kebab på Leicester Square, Sashimi, Sushi, Ceviche, kyclingramen m.m
 
 
 
Till coolaste restaurangen utsåg jag den Peruanska restaurangen där vi åt Ceviche till förrätt och en kötträtt till varmrätt.
 
Nä men nu blev jag hungrig :)

Kommentarer
Postat av: mammakero

Härligt att bara äta på olika restauranger varje dag! Det är inte bara en lyx, det är verkligen semester!!!

2015-09-23 @ 09:27:24
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Ninnie

Å, London, va roligt! Ser fram emot fler bilder..! Vill åka dit...det var tio år sen sist!

2015-09-23 @ 20:41:47
URL: http://ninni-e.blogspot.com
Postat av: Margareta

Visst Malin är det lyx. För mig handlar det bara om att åka iväg då jag inte har några barn hemma, men att åk och träffa dem idag är lyx. =)

Du är duktig på att återge och skapa bilder av din vardag och dina resor, ska verkligen föröska bli bättre på besök. Vi syns snart.

2015-09-24 @ 09:20:33
URL: http://bildgatan.designa.nu
Postat av: Maria

Inte blev det bättre av detta inlägg....mera avis nu!
Som du skriver...bara sätta sig till bords...beställa , umgås och prata. Mys!

Svar: När du blivit tillräckligt avis kanske du äntligen hakar på :)
Malkin

2015-09-26 @ 13:47:04
Postat av: Camilla

Åh, så gott det ser ut! Jag vill också till London igen, men det är så bökigt för mig som inte vill flyga.
Kram! Nyfiken på hur det går med cyklingen. :)

2015-09-27 @ 19:58:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0