Foto

Fotointresset håller i sig trots djupa dalar emellanåt. Mobilen ger oftast så bra bilder att jag blivit slö på släpa det tunga artilleriet. Inte bra.

För några år sedan startade jag med några vänner en sluten fotogrupp på FB. Igår hade vi chansen att träffas och lära oss mer om porträttfoto och studiofoto. Två killar fr Bodens fotoklubb ställde upp o föredrog både teoretiskt och visade oss praktiskt.

Lite bilder från kvällen.

(null)

(null)

(null)

(null)

Och dagen efter dök det upp lite testbilder på gruppens sida.

Två bilder på mig (som eg inte alls tänkt ställa mig på den sidan av kameran).

Den första tog Lars.

(null)

Den andra tog Margareta. 

(null)

Och jag fotade Rolle, min gamla klasskamrat från grundskolan som på senare även varit min sjukgymnast.

(null)

Det var riktigt roligt och inspirerande. Nu skulle jag behöva investera. Ett bättre objektiv för porträttfoto och en pappbakgrund står på önskelistan.

Nu läsa en stund och sen stänga ögonlocken.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Fina bilder på både dig och Roland, riktigt proffsiga!

2019-08-30 @ 12:18:03
Postat av: Maria

Många fina bilder på er :)
Kan inte låta bli att imponeras av ditt intresse för foto. Måste hitta något för mig också.... plötsligt händer det.

2019-09-01 @ 11:26:40

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0