Nu är det jul igen..2020

Inget blir sig likt i jul, tack vare detta pandemielände. Vi brukar alltid fira med mina syskon och föräldrar. Men iår blir det bara vi och förhoppningsvis kommer även Emma o Emil någon dag.
 
Jag har haft ovanligt mycket tid i år att baka, har bakat 8 sorter hittills, kan nog bli någon till. Även viss del av maten är klar o väntar i frysen.
 
 
 
 
 
Jag har pysslat också, pyntat extra mycket och vikt en pappstjärna. Och satt fram julgranen inomhus ovanligt tidigt. 
 
 
 
 
 
 
 
Och hjälp har jag haft..
 
   
 
 
Så nog blir det jul ändå, vi får hålla digital kontakt med nära o kära. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, så mysigt och juligt du har det! och så härligt med lite vit snö!! Här hos mej är det bara grått, grått, grått...Har inte sett solen eller blå himmel på evigheter. I motsats till dej och många andra det här pandemi-året har jag jobbat som är förskollärare jobbat mer än nånsin! Så jag ser verkligen fram emot julledigt snart. Jaa, visst är det trist att inte kunna fira jul med sin familj som vanligt, usch. Men man får göra det bästa av det ändå, det kommer ju fler jular. Ha en fin jul nu!

2020-12-15 @ 19:45:31
URL: http://ninni-e.blogspot.com
Postat av: Maria

Absolut en konstig jul- och nyårshelg, på flera sätt. Grubbel om pandemi och jobb-funderingar. Men ändå lugn och skööön :)
Fina bilder som vanligt. Å bra hjälp ser jag ;)

2021-01-07 @ 10:43:15

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0