Bikeride 2012

Japp nu har jag kommit igång med cyklandet, 5 mil har jag hunnit skrapa ihop och det är bara April :) Med alla pengar jag sparar på bensin tänkte jag unna mig ett bra regnset från Gneis (nej jag är inte sponsrad på något sätt), men kan inte bestämma mig för färg. Inte rött o svart i alla fall, det har jag redan på andra ytterkläder. Kanske grönt eller blått? Senare uppdatering: Det blev blå till mig o grön till gubben, insåg att jag redan hade en grön Gneis jacka och så har jag alltid gillat blått.


 

                    



Laddar även upp listan med tidigare års mil, tyvärr kommer jag inte exakt ihåg hur många mil det blev ifjol, noterade aldrig upp det, men jag vet att jag klarade målet med några mil tillgodo.

2011  >100 mil
2010    104 mil
2009     86 mil
2008    122 mil

Det krävs alltså 20 veckor med ett snitt på 5 mil/vecka, att bara cykla till och från jobbet en vecka blir 3,8 mil. Så det krävs lite extra cykling varje vecka, cyklade en tur i morse på 8 km i solens sken :)


Kul att Camilla hakar på min utmaning, men jag tror att hon ska dubbla mitt hundramila mål, men då är hon en tvättäkta hurtbulle ;-) som ska cykla tjejvättern.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Att satsa på ett regnställ för att cykla i regn är lite väl hurtigt för min del....

Lycka till med sommarens mål.

2012-04-28 @ 15:26:53
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: ibw

grönt tycker jag.

2012-04-28 @ 15:54:04
Postat av: C

Kör hårt!!!!! Så hårt tyget håller!!!! =)

2012-04-29 @ 07:18:07
Postat av: Päivi

Ja båda färgerna är urläckra. Fast du gissar säkert att jag själv skulle välja en blå :D Men samtidigt är den ju sååå fräsch den gröna... Hm... för mig skulle det vara ett svårt val, hoppas det inte blir det för dig :D



Trevlig helg!

2012-04-29 @ 10:29:13
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ha ha... ja, jag fick ihop ett par mil till i dag. :) Klart jag ska fixa 200... hoppas jag. :)

Ett bra regnställ behöver jag också. Ska kika in på din länk. Visst var det någon du kände som har det företaget? Det ser snyggt ut. Svårt att välja färg, som sagt. :)

Kraaam!

2012-04-29 @ 16:58:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0