Bikeride 2013

 

Fotat vid den 23 km långa cykelturen i lördags.
 
 
Yees nådde mitt hundramila mål även i år!!!! :D
 
Men nog var det slitsamt här på slutet, särskilt som jag börjat skjutsa Emma till busstation på morgonen så har jag inte kunna cykla till och från jobbet. Dessutom blir det så mörkt på kvällarna. Så det har nästan varit 5 mil att cykla de senaste helgerna.
 
Så även detta år blir slutsatsen inför nästa år, CYKLA längre sträckor de vackra sommardagarna!
 
2013 inte riktigt avslutat men 100 mil i skrivande stund.
2012    100 mil exakt!
2011  >100 mil
2010    104 mil
2009     86 mil
2008    122 mil

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin bild! Beundrar att du sätter upp mål som du ser till att lyckas med....till skillnad från mig!

Svar: Hallå protest!!! Du lyckas ju med massor, vem är bäst i klassen på tågförarutbildningen tex? Vem tog motorcykelkörkort medan en annan inte ens vågar åka motorcykel?
Malkin

2013-10-01 @ 07:06:15
Postat av: Camilla

Superduperbra jobbat Malin! Inte färdigt än säger du... här känns det som att cykelsäsongen är över, i alla fall på morgnarna. Det har varit frost 3 nätter sista veckan och det känns som riktig höst.
Vacker bild! Är det du som fixat fotavtrycken innan bilden? ;)
Kram!

Svar: Tack :) Jag planerar inte att cykla mer, men det kan ju bli en del spontana turer de fina dagarna.
Och visst har jag kutat runt där vid strandkanten för att kunna ta en kul bild :D
Malkin

2013-10-01 @ 20:19:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: mammakero

Bra jobbat! Mäktigt att klara av detta mål samtidigt som hela er livssituation ändras med att E går skolan i en annan stad...
Läcker bild!

Svar: Ja ibland kan jag vara riktigt envis :)
Malkin

2013-10-01 @ 20:35:11
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Päivi

Heja heja!!! Bra jobbat!! :)

Svar: Tack Päivi!!!
Malkin

2013-10-03 @ 13:01:51
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Maria

Tack, gulliga du!
Men jag är inte bäst i klassen ;)

Svar: Jodå, men du är bara för blyg för att erkänna det!
Malkin

2013-10-07 @ 23:19:27

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0