Träningsstatistik

Ja men det är faktiskt roligt att träna och jag är sjukt nöjd med den insikten. Trodde faktiskt inte att det skulle hända mer i mitt liv.
 
Sedan jag började spinna i höstas, så har jag på 27 veckor spunnit hela 63 pass, det blir ett snitt på 2,33 pass/vecka. Det är jag jättenöjd med. Men nu kommer passen på gymmet att avta till förmån för cykling utomhus. Mitt träningskort går dessutom ut i början av juni och jag kommer inte att förnya det förrän till hösten.
 
Har investerat i nya vändbara pedaler till min cykel så att jag kan använda mina cykelskor när jag träningscyklar.
 
 
Premiärturen gjorde jag den 7 april och nu har jag fått ihop 29,5 nöjda mil. Min längsta tur hittills i år cyklade jag igår med 52 blåsiga km.
 
I fjol blev det 224 mil, men kan bli svårslaget, vi hade ju en helt fantastisk sommar vädermässigt, vilket lockade till mer cykling. Så årets mål blir 200 mil!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lissen

Säger samma som dej, jag har kommit igång riktig bra i år och blandar olika pass. På tisdag ska jag t.ex på 30 minuter spinning och sedan 30 minuter tabata. Är så nöjd ger en skön känsla.

heja oss

2015-05-03 @ 19:22:19
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Camilla

Heja dig!!! Hoppas på en lång cykelsäsong, men det borde den bli i och med att den startade så tidigt. Jag är uppe i 33,4 mil nu och då har ju knappt maj börjat. Härligt!
Kram!

2015-05-03 @ 20:11:16
Postat av: Camilla

Hm... jag goolade på ramväska racer bara. Du kanske kan söka på ramväska till citybike eller likande? Jag läste om dina cykelfunderingar och jag säger bara cyklocross!!! Kolla in en sån. Det är som en blandning mellan racer och hybrid, med grövre däck. Tror att Nishiki har såna med rakt styre om man inte vill ha bockstyre. Jag hade nog köpt en sådan om jag skulle välja i dag.
Jaa, man minns första tiden med Internet, man skulle logga in genom telefonjacket och det gick sååå långsamt.
Kram!

2015-05-05 @ 20:55:40
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Maria

Så imponerad och lite avundsjuk...
Har inte kommit igång...jo ett tag såg det lovande ut men det sket sig :(
i vanlig ordning.
Nu hoppas jag på att ljusets och sommarens intågande ska ändra på saken.
...

2015-05-07 @ 06:39:27
Postat av: Fia fiasdrommar.blogg.se

Wow så duktig du är.
Bra inspration att läsa din blogg.
Önskar dig en trevlig helg.

2015-05-09 @ 07:04:37
Postat av: Paula i pörtet

Heja Malin, så duktig du är, o så roligt att höra att det ger dej energi och glädje! Träning måste ju vara lustfyllt, det är domdäringa endorfinerna som kickar igång, hihi
Själv har jag också gjort en investering, en stegräknare, för en femtilapp. Övervägde länge om det verkligen var värt att satsa på., tssss
Min mobil är numera ren från internet och appar o sånt, därmed har jag ingen runkeeper igång heller och då får denna lilla manick agera påminnare om att jag ska röra på mig. har bara kört ett par dagar ännu, men tycker det är tufft att komma upp i 10000 steg i vardagen.
Hoppas du har en finemanghärlig helg, om jag får gissa så är det en del stök i köket?
Kramen från pörtet

2015-05-15 @ 08:02:50
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0