Hittat ut

(null)

3e året i rad som jag hittat ut o letat checkpoints. Har idag uppnått mitt mål på 100 kontroller.

Ett toppensätt att ta sig ut o se ställen man inte sett förut. Självklart har jag cyklat till alla kontroller. 93 mil har jag fått ihop i sommar trots strulet m rygg o höfter i början av säsongen. Så nu kör jag för 150. (I smyg drömmer jag om 200).

Lite bilder från mina turer:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi planerar en längre tur till helgen. Hoppas nu  bara vädret skärper sig. 

Kommentarer
Postat av: Paula

Här har vädret verkligen skärpt till sig just idag, vips blev det 23 grader i eftermiddags, kläder kändes överflödiga...
Vad duktig du är, jag är avis för vi har förstås inte samma grejer här. Men, vi har andra aktiviteter i mindre skala, typ orientering, men då måste man ta sig med bil mellan områdena. Eller cykel kanske skulle funka? Njut av semestern, hoppas solen håller sig ovanför Lule ett tag.

2020-07-16 @ 23:19:59
URL: http://paulaz.se

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0