Inpulsutmaningen

(null)
 
På bilden ovan har jag redovisat de 18 passen i Inpuls motionsutmaning. Jag var i mål under vecka 4. Efter målgång jag jag genomfört 
 
1 pass 90 min Yoga
4 pass Crosstrainer, rodd o styrka
2 minst 30 min promenader
2 pass cykel minst 30 min (ett var 1,5 h o ett ca 35 min)
 
Så mitt snitt under utmaningens 6 v blev 4,5 pass i veckan och det är jag supernöjd med. Utan utmaningen hade det nog blivit ca 2,5 pass/vecka.
 
Det har inte blivit så många mil cyklade nu under min första vintersäsong, men idag blev det 1,9 mil och totalt  är det hittils 15,1 mil.
 
Jag har även kört en plankanutmaning. Idag är det dag 23 och jag har genom fört min andra dag med 3 min. Men alltså jag tror det kommer ta stopp här. Idag var det helt enkelt en nära döden upplevelse, risken finns att det blir hit men inte längre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så duktig med att utmana dig själv. Här gick det tvärtom ... jag var tvungen att gå ur gruppen med Impuls utmaning, blev så stressad av alla inlägg. ... Jag borde, vill och allt det där men just nu får jag inte till det.

2021-06-03 @ 10:49:45

Kommentarer gillas ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0